گناباد-ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: محور "کاخک به کریمو" این شهرستان به سمت سرایان استان خراسان جنوبی به دلیل شدت بارش کولاک و برف عصر سه‌شنبه مسدود شد.

ابوالفضل شاکری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور کاخک به کریمو در شهرستان گناباد تا اطلاع ثانوی و تا زمان بازگشایی این جاده مسدود است.

وی با اشاره به بارش برف در همه مناطق شهری و روستایی گناباد تصریح کرد: بقیه محورهای مواصلاتی این شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: تردد در دیگر جاده‌های شهرستان گناباد بدون مشکل خاصی در جریان است و رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی، زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه گناباد هم گفت: مسافرانی که قصد عزیمت از گناباد به سرایان خراسان جنوبی را دارند، از محور گناباد به فردوس به این شهرستان سفر کنند.

سرگرد محسن زنگویی بیان کرد: محورهای مواصلاتی به خصوص در مناطق کوهستانی بخش کاخک اکنون با بارش شدید برف مواجه و سطح جاده یخ زده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی گناباد نیز گفت: بارش برف و سرما و همچنین یخبندان شدید از عصر سه شنبه تا ظهر چهارشنبه هفته جاری بویژه در مناطق کوهستانی این شهرستان ادامه دارد.

داریوش شیبانی افزود: در همین مدت برودت هوا در گناباد تا منفی ۱۰ درجه هم کاهش می یابد و این سرمای شدید و یخبندان تا روز جمعه ماندگار است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.