تهران - ایرنا - مجلس شورای اسلامی درباره لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور و نیز برنامه هفتم توسعه صبح روز چهارشنبه - ۲۱ دی - دومین جلسه غیرعلنی خود را تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجلس دیروز  نیز جلسه ای غیرعلنی در مورد لوایح بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه داشت و نمایندگان خواستار اعلام وصول سریعتر لایحه بودجه از سوی هیات رئیسه مجلس شدند.

علی کریمی فیروزجائی کریمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی موضوعات مرتبط با لوایح برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.

وی اظهار داشت: جلسه غیرعلنی مجلس تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و تا پیش از حضور رئیس جمهور در صحن مجلس، جلسه با هدف بررسی موضوعات مرتبط با لوایح برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ به صورت غیر علنی خواهد بود.

سیدکاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این باره به ایرنا اظهار داشت: در این جلسه قرار است درباره نحوه رسیدگی به لوایح بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم تصمیم گیری شود.

به گزارش ایرنا، امروز قرار است آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در جلسه علنی مجلس حضور یابد و ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده را برای نمایندگان تشریح کند.