شهر ری- ایرنا- رئیس مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت: بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) پویش هر خانه یک جشن و تهیه و توزیع سبدهای معیشتی تحت عنوان « طرح هل اتی » به ایتام و نیازمندان در شهر ری اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر کاظمی چهارشنبه اظهار داشت: موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (ع)، برای تبیین سیره حضرت فاطمه و جلوه های رفتاری و گفتاری آن حضرت با سخنرانی علمای دینی و مدیحه سرایی شاعران و ذاکران اهل بیت از روز گذشته سه شنبه آغاز و تا روز پنجشنبه به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مهدیه حضرت زهرا (س) با همکاری و حضور هیأت مذهبی واقع در چشمه علی شهرری برگزار می شود.

حجت الاسلام کاظمی بیان کرد: همچنین همخوانی گروه سرود نوجوانان، تواشیح، مسابقه، اهدای جایزه (کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۱۴ هدیه نقدی) و حضور میهمانانی از چهره های شاخص ورزشی از دیگر بخش های این جشن می باشد.

قابل ذکر است که مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان عج، در سال ۱۳۷۹ در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با هدف نشر فرهنگ مهدویت و انتظار و تحقق شعار شناخت و معرفت امام (ع) ایجاد محبت و انس با آن حضرت و شناخت تکالیف زمان غیبت به همت خادم اهل بیت مرحوم حجت الاسلام محمدرضا زنگنه تأسیس شد.