تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با برتری برابر رئال بتیس به فینال سوپرکاپ اسپانیا راه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که در عربستان برگزار شد، تیم فوتبال بارسلونا به مصاف رئال بتیس رفت که موفق شد با برتری در ضربات پنالتی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند و حریف رئال مادرید در فینال این رقابت‌ها شود.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفته بودند که رئال مادرید شب گذشته موفق شده بود با برتری برابر والنسیا فینالیست این رقابت‌ها شود.

ژاوی که دنبال فتح این رقابت‌ها است تا بتواند خودی در این فصل نشان دهد و بار انتقادات را از خود و تیمش کم کند، در دقیقه ۴۰ توسط لواندوفسکی به گل رسید اما در نیمه دون شاگردان ژاوی برای حفظ نتیجه عقب کشیدند تا اینکه در دقیقه ۷۷ نبیل فکیر هافبک فرانسوی بتیس بازی را به تساوی بکشد.

بدین ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در سومین دقیقه این قت‌های اضافه اینبار آنسوفاتی آبی‌اناری‌ها را پیش انداخت اما در دقیقه ۱۰۱ مورون با ضربه زیبا و تکنیکی گل تساوی را به ثمر رساند.

هر چند عکس‌العمل‌های ترشتگن هم بارها بارسلونا را از شکست نجات داد تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم برتر این دیدار باشد.

بتیس در دقیقه ۱۱۸ در پی اخراج گوادرادو ۱۰ نفره شد.

در ضربات پنالتی اما بارسلونا بود که به لطف درخشش ترشتگن با نتیجه ۴ بر ۲ بتیس را شکست داد تا به فینال سوپرکاپ راه پیدا کند .

بدین ترتیب دو تیم بارسلونا و رئال مادرید دو روز دیگر در عربستان در دیدار سوپرکام برابر یکدیگرصف‌آرایی خواهند کرد تا الکلاسیکوی دیگری را شاهد باشیم.