تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با بیان اینکه تیمش در دیدار مقابل بتیس ذهنیت لازم را نداشت و با درخشش ترشتگن پیروز شد، گفت: باید در فینال سوپر جام مقابل رئال‌مادرید به برتری رسیده و اولین جام فصل را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال بارسلونا پنجشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا که به میزبانی ریاض عربستان برگزار می‌شود پس از تساوی دو بر دو مقابل بتیس در ضربات به برتری رسید و راهی فینال شد تا برای کسب جام به مصاف رئال مادرید برود.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در خصوص برتری مقابل بتیس، عنوان کرد: در نیمه اول روند بازی در دست ما بود اما در ادامه بتیس عملکرد بهتری داشت و کار را به تساوی کشاند.

وی افزود: مثل دیدار با اتلتیکو نمی‌دانستیم چگونه دفاع کنیم و خودمان موجب شدیم کار سخت شود. از ابتدا نیز هدفمان رسیدن به فینال بود و در ضربات پنالتی این ترشتگن بود که با درخشش خود موجب شد راهی بازی نهایی شویم.

سرمربی بارسلونا با بیان اینکه تقابل با رئال مادرید همیشه مهم است، گفت: ال‌کلاسیکو همیشه مهم است و باید در فینال برنده شویم. البته این پایان کار نیست و در هر سه جام داخلی باید موفق شویم.