تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

بندرعباس - ایرنا - سالروز ولادت حضرت فاطمه (ص) بهانه‌ای شد تا به نیابت از همه مادرانِ فاطمیِ سرزمین‌مان به خانه مادر شهید خلیل تختی‌نژاد در بندرعباس برویم و به رسم ادب، به این بانوی شهیدپرور ادای احترام کنیم.

فاطمه، فاطمه است به هزاران دلیل که برجسته‌ترین آنها، امام‌شناسی و ولایتمداری ایشان است و امام صادق (ع) چه تامل برانگیز در مورد حضرت فرمودند: وقتی روز قیامت فرا رسد، خداوند تمامی بشر از اولین و آخرین را در یک نقطه جمع می‌کند پس منادی ندا می‌دهد: چشمانتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید تا فاطمه دختر محمد - صلّی الله علیه و آله - از صراط بگذرد...

و اینک به مناسبت ولادت دختر پیامبر خاتم (ص) میهمان خانه یکی از مادرانِ فاطمیِ سرزمینمان در بندرعباس هستیم، مادر بزرگواری که فرزند برومندش را در راه دفاع از ارزش‌ها به میدانِ نبرد با شیطان‌صفتان فرستاد و شد، جان‌فدای دیگری از مکتب شهید سلیمانی...

مورخان، مظلومیت مادران شهدای ما را بنویسید تا آیندگان بدانند در مکتب عاشورا، مادران این سرزمین چگونه فرزندانی تربیت کردند که برای دفاع از مردم، اقتدار کشور و امنیت منطقه، جان با ارزش خود را به میانه آتش بردند و آسمانی شدند.


شهید خلیل تختی نژاد، مسوول عملیات محور t2 و مسوول یگان غواصی بود و در روستای محظلیه، شهر ابوکمال استان دیرالزور به درجه رفیع شهادت نائل شد.