کاشان ایرنا - فرماندار ویژه کاشان نحوه فعالیت همه دستگاه‌های اداری و مراکز آموزشی به جز مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی برای روز شنبه ۲۴ دی ماه را دورکاری اعلام کرد.

به گزارش عصر جمعه ایرنا،به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی گفت: با توجه به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان، همه دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی شهرستان کاشان در روز شنبه ۲۴ دی ماه به شکل دورکار و فعالیت مراکز آموزشی نیز در این روز مجازی است.

وی تصریح کرد: تنها شعب مرکزی بانک ها به منظور انجام موارد ضروری بانکی و پاسخگویی به شهروندان با رعایت صرفه جویی حداکثری در انرژی فردا به شکل کشیک از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر باز می باشند.

وی اظهار کرد: این تصمیم از سوی استانداری اصفهان و با هدف مدیریت مصرف انرژی و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما گرفته شد است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی طبق برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار می شود.

️زارعی گفت: همه ادارات، مراکز دولتی و آموزشی در شهرستان کاشان مکلف هستند نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی و تدبیر لازم برای کاهش مصرف انرژی در این روز اقدام کنند.

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: اداره گاز شهرستان باید با بازرسی و نظارت های دوره ای و مستمر برای الزام دستگاه ها به رعایت بهینهه همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی را به فرمانداری اعلام کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.