کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان ، نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو با تخصیص بودجه برای ۹ پروژه تامین و توسعه زیر ساخت ها آب در شهرستان های غرب استان البرز موافقت کرد.

علی حدادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا به نشست اخیر خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت : در این نشست گره بخش زیادی از مشکلات تامین آب و زیر ساخت های فاضلاب و کشاورزی شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان گشوده شد.

وی ادامه داد: تخصیص بودجه برای تکمیل تصفیه خانه شمار ۲ شهر جدید مهستان ، پیگیری تخصیص کامل انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد، تخصیص بودجه برای تصفیه خانه آب شهر هشتگرد و اختصاص بودجه برای تکمیل تصفیه خانه آب شهرستان چهارباغ به ویژه برای محله های ملک آباد و مهدی آباد از نتایج این نشست بود.

حدادی ، تخصیص اعتبار برای ساخت دیوار ساحلی رودخانه شاهرود طالقان ، اجرایی شدن خط لوله انتقال آب شهر جدید مهستان و شهر هشتگرد ، تکمیل و نوسازی تجهیزات آب روستایی، پیگیری رفع مشکلات حقابه کشاورزان غرب البرز ، تخصیص بودجه و اجرایی شدن فاظلاب آب شهرستان نظرآباد را از دیگر موافقت های انجام شده در نشست با وزیر نیرو عنوان کرد.

وی اظهار کرد: پس از نشست با وزیر دستورات خوبی در زمینه رفع مشکلات حقابه کشاورزان شهرستان های غرب استان البرز صادر شد.
حدادی تاکید کرد: اکنون انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ به سرعت در حال انجام است.

شهرستان های ساوجبلاغ ، طالقان ، نظرآباد وچهار باغ با جمیعتی حدود 450 هزار نفر در غرب استان البرز قرار دارند.