تهران- ایرنا- در شرایطی که صحبت‌هایی از توافق مسئولان نفت مسجد سلمان با رضا عنایتی مطرح است اما تا این لحظه تصمیم قطعی گرفته نشده و باید دید آیا عنایتی به مسجدسلیمان خواهد رفت یا خیر.

به گزارش ایرنا، بعد از نتایج نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و اتفاق عجیبی که در جام‌حذفی برای این تیم در بازی با ملوان رخ داد خبرهایی مبنی بر حضور رضا عنایتی در این تیم جنوبی مطرح شد اما پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد هنوز مسئولان این باشگاه به تصمیم‌نهایی نرسیده و باید دید در ساعات آینده نظرهای موافق و مخالف در این خصوص به پیامدهایی را به همراه دارد.

نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از ۱۵ هفته با ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۱۰ شکست با ۹ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و در بازی با ملوان در جام‌حذفی علی‌رغم برد ۳ بر یک مقابل ملوان به دلیل استفاده از یک بازیکن محروم در آستانه حذف از دور این رقابت‌ها قرار دارد.

بعد از این اتفاقات مطالبی مطرح شد که مدیران نفت مسجد سلیمان به دنبال قطع همکاری با ابراهیم اشکش سرمربی تیم خود بوده و صحبت از رضا عنایتی به عنوان گزینه جایگزین است،‌ مطلبی که تا این لحظه به صورت رسمی تایید نشده و باید دید در ساعات یا روزهای آینده نظر مدیران نفت چه خواهد بود.