تهرا- ایرنا- میلان در هفته هجدهم سری‌آ در حالی که دو بر صفر مقابل لچه عقب افتاده بود، با کامبک توانست بازی را با تساوی ۲-۲ به پایان برساند.

به گزارش ایرنا، هفته هجدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب با برگزاری رقابت لچه و میلان در ورزشگاه ویا دل ماره پیگیری شد.

میلان که پیش از این مسابقه با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته بود، با توجه به باخت یوونتوس، بهترین فرصت را داشت که با رقیب تورینی‌اش فاصله ایجاد کند.

رقابت میلان و لچه با یک غافلگیری برای روسونری‌ها آغاز شد و تئو هرناندز در دقیقه ۳ با یک گل به خودی، لچه را یک بر صفر پیش انداخت، لچه که با این گل در خانه روحیه گرفته بود، در دقیقه ۲۳ توسط فدریکو پاچیروتو به گل دوم هم رسید و نیمه اول با برتری دو بر صفر شاگردان مارکو بارونی برابر میلان به پایان رسید.

در نیمه دوم اما ورق به نفع میلان برگشت و شاگردان استفانو پیولی که نمی‌خواستند بازنده باشند در دقیقه ۵۸ توسط رافائل لیائو به گل اول رسیدند تا نتیجه مسابقه دو بر یک شود. حملات میلان ادامه داشت و در نهایت در دقیقه ۷۱ داوید کالابریا دومین گل میلان را وارد دروازه لچه کرد تا در نهایت این مسابقه با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

میلان با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و با یک امتیاز بالاتر از یوونتوس ۳۷ امتیازی جایگاهش را در رده دوم جدول حفظ کرد.ناپولی با ۴۷ امتیاز در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد.