تهران- ایرنا-خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هرگونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم آپارتاید صهیونیستی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی همچنین بر ضرورت توقف هرگونه تماس و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی گروه های فلسطینی شد.

وی در سخنانی که به مناسبت مراسم اختمامیه کنفرانس ملی جنبش ابتکار ملی فلسطین سخن می گفت، افزود: تهدیدهای روی کار آمدن کابینه افراطی راستگرا در رژیم صهیونیستی مستلزم فعالیت میدانی برای مقابله با اشغالگران و یورش و عربده شهرک نشینان صهیونیست است.

البطش بر اهمیت تلاش، همکاری و هماهنگی مشترک با سایر گروه های فلسطینی تاکید کرد و خواستار گفت و گوی ملی سازنده میان جنبش های حماس و فتح شد.

این رهبر فلسطینی عنوان کرد: از طرف همه گروه های فلسطینی آماده تلاش برای پایان دادن به شکاف داخلی و ایجاد راهبرد واقعی برای مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم.

البطش در پایان از تلاش های کشورهای الجزایر و مصر برای پایان دادن به شکاف میان گروه‌های فلسطینی قدردانی کرد و از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که دعوت وی برای اتحاد را عملی کند.