شیراز- ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار فارس از برادران دوقلوی خرم بیدی که موفق به کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی نظامیان جهان شدند تقدیر کرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، استاندار فارس در دیدار با برادران دوقلوی مختاری از آنها به پاس تلاش در مسابقات بین المللی نظامیان جهان و کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره تقدیر کرد.
ایمانیه، ارتش را رکن اصلی استقلال و حافظ کشور دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال توان بازدارندگی هستند.
وی، آموزش نظامی در کنار توجه و تمرکز به ورزش را موجب ارتقای روحی و جسمی انسان دانست و ادامه داد: امروزه رابطه مستقیم سلامت و افزایش قدرت یادگیری فرد با ورزش بر کسی پوشیده نیست.
بنا بر این گزارش، میرزا ابوالفضل و میرزا یوسف مختاری دانشجویان سال سوم دانشگاه افسری امام خمینی (ره) نوشهر در پنجاه و دومین دوره از مسابقات نظامیان جهان (سیزم) موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.
بر این اساس، تیم پنجگانه دریایی ارتش جمهوری اسلامی به نمایندگی از سایر نیروهای مسلح کشورمان در این مسابقات که به میزبانی کشور برزیل برگزار شد شرکت کرد.
شهرستان خرم‌بید به مرکزیت صفاشهر در فاصله ۱۷۸ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.