کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر در کرمانشاه به جرم حمل و نگهداری ۴۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و مرفین با تلاش ماموران پلیس مرکز استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز یکشنبه در این ارتباط اظهار داشت: پس از درخواست مقامات قضائی از ماموران پلیس در خصوص دستگیری ۲ تن از محکومان جرائم مواد مخدر که پس از مرخصی از زندان دیگر بازنگشته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس کرمانشاه تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری قاچاقچیان متواری مواد مخدر آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه آن ها در محله آریاشهر و خیابان بنت الهدا شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر و هماهنگی با مقام قضائی آن ها را در عملیات هایی جداگانه دستگیر کردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهم اول به جرم حمل و نگهداری حدود ۳۷۸ کیلوگرم تریاک و هشت کیلوگرم مرفین و متهم دیگر نیز به جرم مشارکت در حمل ۷۴ کیلوگرم تریاک، به زندان محکوم شده بودند که پس از اعطای مرخصی به آن ها، از معرفی دوباره خود امتناع و متواری شده بودند.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را از اهم وظایف پلیس برشمرد و با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی پلیس بیش از چیزی است که مجرمان تصور می کنند، تاکید کرد: این افراد دیر یا زود در چنگال پلیس گرفتار و به سزای عملشان خواهند رسید.

اشرار قمه‌کش شهرک حافظیه کرمانشاه زمین‌گیر شدند

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز از دستگیری ۲ شرور قمه کش در شهرک حافظیه کرمانشاه با حضور به موقع پلیس خبر داد.

سرهنگ «محمدرضا آمویی» اظهار داشت: پس از چند مورد گزارش مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آن ها و تهدید شدن از سوی ۲ شرور در شهرک حافظیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه با افزایش گشت های هدفمند موفق به شناسایی خودرو پراید اشرار شده و در حالی که قصد توقیف آن را داشتند متهمان پس از وارد کردن خسارت به چند دستگاه خودرو دیگر متواری شدند.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت موفق به مهار و توقیف خودرو متهمان متواری شدند، افزود: در حالی که هر ۲ شرور با چاقو و قمه قصد درگیری و وارد آوردن خسارت به خودرو کلانتری را داشتند، مقتدرانه دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی اشرار قمه کش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم، از انتقال خودرو متهمان به پارکینگ خبر داد.

وی در پایان گفت: خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با سخت ترین واکنش های ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

عامل تیراندازی در قهوه خانه چم بشیر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در قهوه خانه چم بشیر و کشف یک قبضه کلت کمری خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی واقع در قهوه خانه ای در محله چم بشیر کرمانشاه که باعث زخمی شدن یک نفر شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده انگیزه خود را از تیراندازی اختلاف حساب با فرد زخمی شده عنوان کرد، افزود: یک قبضه کلت کمری نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

کشف ۱۷۱ هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه

ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به کشف ۱۷۱ هزار نخ سیگار و ۵۰ بسته تنباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه شدند.

پس از گزارش های مردمی مبنی بر دپوی تعداد زیادی محصولات دخانی قاچاق در یک واحد مسکونی شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران پس از شناسایی منزل مسکونی مذکور در شهرک شهرداری کرمانشاه و هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۱۷۱ هزار نخ سیگار و ۵۰ بسته تنباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.