اهواز - ایرنا - رییس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو خوزستان نیازمند زیرساخت مناسب است که مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص قول همکاری داده است. 

به گزارش ایرنا هادی ساعی روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات تکواندو که در محل هتل تختی اهواز برگزار شد بیان کرد: همه ظرفیت تکواندو خوزستان باید کمک کنند تا تکواندو این استان به روزهای خوب خود برگردد.

وی افزود: در استان خوزستان ظرفیت و پول زیاد است اما امکانات برای توسعه رشته تکواندو کم است.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: در صحبتی که با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان داشتیم مقرر شد زمینی در اختیار هیات تکواندو خوزستان قرار گیرد تا خانه تکواندو خوزستان را افتتاح کنیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰ هزار خوزستانی در رشته تکواندو افزود: امیدوارم همه مسوولان خوزستان کمک کنند تا خانه تکواندو این استان هر چه سریعتر ساخته شود. فدراسیون تکواندو نیز در بحث تامین تجهیزات کمک حال هیات خواهد بود.

ساعی، با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه یک تکواندو در خوزستان بیان کرد: خوشبختانه سطح فنی مربیان ما بسیار خوب است و بالاتر نیز خواهد رفت.

وی ادامه داد: با توجه به درخشش تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر این قول را می دهم که اگر این تیم قهرمان شود، از مربیان آنها در تیم ملی استفاده کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: بازی های تیم تکواندو پالایش نفت را دیده‌ام، آنها از بازیکنانی استفاده می‌کنند که خیلی صاحب‌نام نیستند و امیدوارم برای سال آینده حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد تکواندوکاران این تیم از استان خوزستان باشند.

ساعی در خصوص بودجه اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون تکواندو و حضور خانم مداح در تیم ملی بانوان گفت: خانم مداح در تیم ملی بوده و در حال انجام کار است اما در خصوص بودجه هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده در حالی که بارها در این زمینه صحبت کرده ام. به طور قطع تکواندو ایران با توجه به جایگاهی که دارد به حق خود می‌رسد.

وی در خصوص میزبانی خوزستان از مسابقات بین‌المللی بیان کرد: اگر زیرساخت آن در خوزستان فراهم باشد حتما از این موضوع استقبال می‌کنیم و حتی می توانیم اردوهای تیم ملی را در این استان برگزار کنیم.

در این مجمع، نشان ملی فدراسیون تکواندو از سوی رییس فدراسیون تکواندو به حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اهدا شد.