بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر کفت: بانک اطلاعاتی نخبگان جهادی و انقلابی با هدف شناسایی نیروهای نخبه در این استان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز دوشنبه در نشست با مدیران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر افزود: با ایجاد این بانک اطلاعاتی، کادرسازی برای مدیریت‌های مختلف در آینده انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: دانشجویان همواره در توسعه و پیشرفت نقش آفرینی کرده‌اند و در نظام اسلامی، دانشگاه و دانشجو جایگاه ویژه‌ای دارد.

پورات در باره فعالیت کمیسیون دانشجویی در استان بوشهر گفت: هر ۴۵ روز یکبار نشست‌های کمیسیون برگزار و موارد مطرح شده برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید در محیط‌های دانشگاهی عملیاتی شود ادامه داد: خدمات‌ دولت‌ به مردم و جامعه هدف و شناخت مردم از اقدامات انجام شده، امری لازم است که انتظار می‌رود با گسترش جهاد تبیین بویژه در دانشگاه‌ها، عملی شود.

پورات از حضور مسئولان استان بوشهر در بین دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور استاندار، معاونان استاندار و مدیران کل ستادی و اجرایی این استان در دستور کار قرار دارد و امیدوارم با هماهنگی و برنامه‌ریزی بزودی اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: مایوس کردن مردم مهم‌ترین برنامه دشمنان برای رخنه در جامعه هدف است.

وی افزود: دشمن با جنگ ترکیبی در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است که هیچگاه به موفقیت نمی‌رسد.

پورات با اشاره به تحولات سه ماه اخیر در کشور و استان بوشهر یادآور شد: طی چند ماه اخیر در پنج شهر استان بوشهر تجمع های پراکنده ای رخ داد که به نحو مطلوب مدیریت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با هماهنگی خوبی که از سوی شورای تامین انجام شد، هیچ فوتی و مجروح در بین نیروهای انتظامی و اغتشاش‌گران نداشتیم.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد بوشهر نیز در مدیریت این حوادث، عملکرد خوبی داشت و مشکل خاصی در واحدهای مختلف این دانشگاه رخ نداد.

پورات تاکید کرد: دشمن امروز برای سال آینده و سال‌های بعد، برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع هیات دولت به استان بوشهر گفت: در این سفر، پروژه‌های متنوعی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

پورات همچنین با اشاره به طرح‌های دهه فجر بیان کرد: بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح می‌شود.