شیراز- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برگزاری برنامه‌ها و جشن های دهه مبارک فجر نباید دولتی باشد بلکه باید به مردم و جریان های توانمند مردمی سپرده شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل محبی پور ، یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان فارس در شیراز افزود: اگر دولت هم می خواهد هزینه‌ای انجام دهد و کمکی کند در اختیار مردم قرار گیرد و اجازه داده شود که مردم خودشان متولی شوند.

معاون استاندار فارس در ادامه داد: برنامه‌ها و اقداماتی که در این ایام بنا است انجام شود از جمله راهپیمایی اجازه دهیم که جریان های توانمند مردمی مانند هیات ها و ظرفیت های مردمی پای کار باشند و دولت نقش هدایتگر ایفا کند.

او اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد که به واسطه انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند و احزاب و جریان های سیاسی با تفکرات مختلف که در چارچوب انقلاب اسلامی فعالیت دارند همه می توانند در این ایام ایفای نقش کنند.

۲ اصلی که در ارتباط با آن اختلاف نظر نداریم
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ، ضمن تاکید بر لزوم فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان های استان گفت: همه ما با هر گرایش سیاسی و فکری در مورد ۲ چیز اختلاف سلیقه نداریم ، یکی اصل انقلاب اسلامی و دوم مسائل مذهبی.
وی ادامه داد: مردم ،‌ ابراز انقلابی گری و رفتار انقلابی مدیران به ویژه در مناسبت ها را مطالبه گری می کنند.

باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم
محبی‌پور افزود: ما باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم چرا که باعث رضایت آنها می شود و این رضایتمندی نقشه ها و برنامه های دشمنان را بی اثر می کند.
وی گفت: باید از فرصت ها و ایام الله مانند دهه مبارک فجر که از مناسبت های دینی و ملی است نه برای فریب افکار عمومی بلکه برای ایجاد رضایت در مردم استفاده کنیم.

رژیم شاهنشاهی با فریب‌کاری سقوط کرد
معاون استاندار فارس اضافه کرد: یکی از علل ریشه کن شدن رژیم شاهنشاهی، انقلاب سفید شاه و مردم بود که علمای ما وقتی بررسی کردند دیدند که آن اقدام فریب کاری است و آنرا معرفی کردند و تیر رژیم شاهنشاهی هم به سنگ خورد.
وی، از تمام ادارات کل استان خواست که گزارش برنامه های خود را قبل از دهه فجر از ادرات شهرستانی و هیات های مذهبی دریافت کنند تا مشخص شود که چه اقداماتی بنا است در این ایام انجام شود تا بتوانیم به یک جمع بندی از برنامه های استان برسیم.