شیراز-ایرنا-نماینده استاندار فارس در امور روحانیت برنامه‌های مدیریت ارشد استان در راستای توانمندسازی اقتصادی طلاب و روحانیون را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن فاطمی در جمع طلاب و روحانیون استان فارس ضمن تبریک ایام میلاد فاطمه زهرا(س) افزود: برنامه هایی در دستور کار قرار دارد که با همت مسئولان حوزه‌های علمیه و روحانیت در دست پیگیری است.
وی ادامه داد: مجموعه استانداری فارس از هرگونه پیشنهاد و ایده در راستای اقدامات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال استقبال می کند.
نماینده استاندار فارس در امور روحانیت با اشاره به لزوم توانمند سازی اقتصادی و خود اشتغالی طلاب گفت: بزودی جهت برنامه ریزی در راستای اشتغال زایی و توانمندسازی مناسب برای طلاب و خانواده‌های آنها تفاهم نامه‌ای بین دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و حوزه های علمیه فارس منعقد خواهد شد که طرح‌های مهارت آموزی طلاب و خانواده آنها، طرح ایجاد شهرک مذهبی و فرهنگی با مدیریت روحانیون، اعطای تسهیلات کم بهره جهت ایجاد مشاغل خرد و خانگی برای هر نفر اشتغال مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را شامل می‌شود.
در این آیین نماینده استاندار فارس در امور روحانیت به سوالات روحانیون و خانواده آنها پاسخ داد و در پایان از طلاب و خانواده آنها تجلیل شد.