تهران - ایرنا - مقامات رژیم صهیونیستی برخی جزئیات سفر از پیش اعلام نشده یک هیات از نیروهای امنیتی رژیم بحرین به سرزمین های اشغالی را فاش کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری«شهاب»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت که این هیات متشکل از مسئولان پلیس بحرین به ریاست سرلشکر «حمد بن محمد آل خلیفه» معاون فرمانده پلیس این کشور در یک سفر رسمی به فلسطین اشغالی رفتند و با فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی دیدار کردند.

این حساب کاربری به زمان سفر مقامات امنیتی بحرینی به سرزمین اشغالی فلسطین اشاره نکرده و دولت بحرین نیز تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشته است.

سفر هیاتی از نیروهای امنیتی بحرین به سرزمین اشغالی فلسطین، چند روز پس از آن صورت می گیرد که شرکت هواپیمایی «خلیج بحرین» اعلام کرد که به مناسبت پیروزی تیم ملی این کشور در بیست و پنجمین دوره مسابقات جام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در شهر بصره عراق، در پروازهای منامه به تل آویو خود تخفیف در نظر گرفته است.

عادی سازی روابط حکام بحرین با رژیم صهیونیستی و سفرهای دوجانبه آنها درحالی انجام می شود که ملت بحرین و احزاب و جریان های سیاسی مستقل و رهبران مخالف تاکنون بارها در موضعگیری ها و تظاهرات های خود این اقدام آل خلیفه را محکوم کرده و خواهان پایان دادن به آن شده اند. مردم این کشور تاکید کرده اند که پذیرای صهیونیست ها و نقشه های شیطانی آنها نخواهند شد.

امارات، بحرین، سودان و مغرب تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری وقت آمریکا در سال ۲۰۲۰ توافقنامه عادی سازی روابط با تل آویو موسوم به «توافقنامه ابراهیم» را امضا کردند.

از زمان امضای این توافق، روابط اقتصادی بحرین و امارات با تل آویو گسترش قابل توجهی پیدا کرد و به امضای تعداد زیادی موافقت نامه های اقتصادی دوجانبه در بسیاری از بخش ها منجر شد، مبادلات تجاری بین تل آویو و منامه نیز به ۶.۵ میلیارد دلار در سال گذشته میلادی افزایش یافت.

عادی سازی روابط حکام بحرین با رژیم صهیونیستی و سفرهای دوجانبه آنها درحالی انجام می شود که ملت بحرین و احزاب و جریان های سیاسی مستقل و رهبران مخالف تاکنون بارها در موضعگیری ها و تظاهرات های خود این اقدام آل خلیفه را محکوم کرده و خواهان پایان دادن به آن شده اند. مردم این کشور تاکید کرده اند که پذیرای صهیونیست ها و نقشه های شیطانی آنها نخواهند شد. ناظران پیش بینی می کنند که سفر بی سر و صدای هیات امنیتی بحرین به فلسطین اشغالی برای هماهنگی و همکاری بیشتر در زمینه برخورد و مقابله با مردم بحرین باشد که سیاست های آل خلیفه و سازشکاری آن را رد می کنند.