تهران- ایرنا- «رویداد تامین مالی اختصاصی فرهنگ بنیان» در سالن همایش های ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور، قرارگاه بازارپردازی فرهنگی «رویداد تامین مالی اختصاصی فرهنگ بنیان» امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن همایش های ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سیدامیر آقایی دبیر قرارگاه بازارپردازی صنایع فرهنگی در خصوص این نشست اعلام کرد: این همایش با هدف جذب سرمایه اولیه هم آورد بازارپردازی تهران برگزارشود

وی گفت: در این نشست نمایندگانی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرکت پیشگامان امین پاسارگاد (شناسا)، واحد کسب‌وکار کودک و خانواده پاسارگاد (شهر هوشمند کیدزی)، بنیاد تعاون بسیج، صندوق بازنشستگی صداوسیما و دفتر اقتصاد و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشته و مخاطب ۱۱ طرح کسب و کار ارائه شده توسط تهیه‌کنندگان ارشد بودند . در این رویداد، کسب و کارهای شخصیت‌های بومی، ایرانی و اسلامی که توانسته‌اند جامعه مخاطب وفاداری را کسب نمایند، معرفی شدند.

وی در معرفی این ۱۱ طرح توضیح داد طرح‌ها عبارتند از:

- هلدینگ دنیای شیرین نبات با طرح بازارپردازی ببعی و ببعو

- شرکت دانش بنیان نمو کودکان ایران (نموبال) با طرح بازارپردازی شخصیت آموزشی قلنگ

- استودیوی طراحی کاراکتر با طرح بازارپردازی شخصیت ایلیا

- خانه خلاق و نوآوری دیانتی با طرح بازارپردازی شخصیت ابراهیم هادی

- شرکت دانش بنیان داده گستر با سکوی توسعه بازارپردازی راویتون

- انتشارات نیستان با دو طرح بازارپردازی شخصیت‌های پلنگ سفید و رخصت مرشد

- انتشارات پیک گل واژه با بازارپردازی شخصیت‌ رامو به عنوان راه موفقیت کودکان

- شرکت دانش‌بنیان مهاد رسانه پژوه با بازارپردازی شخصیت‌های قصه‌های قرآنی

- خانه خلاق و نوآوری ایلسا (سبک زندگی اسلامی) با بازارپردازی شخصیت‌های داستان هفت‌خان

- موسسه فرهنگی و هنری تکم فیلم آریایی با بازارپردازی شخصیت‌های داستان گرگران

هدف اصلی از برگزاری این رویداد، آن است که تا پیش از رویداد هم‌آورد بازارپردازی تهران، نهادهای مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری نظر خود را جهت تأمین مالی ابتدائی کسب و کارهای فرهنگ‌بنیان اعلام کنند.