زاهدان- ایرنا- رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان از استقبال خبرنگاران از هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد و گفت: آثار رسیده به این جشنواره۵۱ درصد افزایش یافته است.

پوریا یاسینی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در قالب‌های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و انیمیشن برگزار می‌شود.
وی افزود: محورهای این جشنواره شامل شعار سال (تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی سیستان و بلوچستان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، اشتغالزایی و کارآفرینی، خانواده، جامعه، فززندآوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، مقابله با کرونا و اقدامات حوزه سلامت، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان است.
رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال بی نظیر اصحاب رسانه تصریح کرد: تاکنون تعداد ۹۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به جشنواره سال گذشته، ۵۱ درصد افزایش داشته است.
وی خاطر نشان کرد: هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان اول بهمن ماه سالجاری، ساعت ۱۲ ظهر در محل سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در خیابان خرمشهر زاهدان برگزار می‌شود که از عموم مردم و اهالی رسانه جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید.
یاسینی گفت: آثار برتر به مرحله کشوری این جشنواره که در نیمه دوم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود، راه خواهد یافت.