قم- ایرنا- وزیر کشور گفت: تلاش دشمن القاء احساس ناامنی و یاس در مردم است و تلاش دارد در همین فضا کار کند اما یکپارچگی حاکمیت نقطه مثبت کشور است.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: دولت سیزدهم دربرابر اقدامات و فعالیتهای ضد اسلامی و ضد ارزشی ایستاده است و به همین دلیل دشمن بصورت جدی بدنبال تخریب دولت و انحراف افکار عمومی نسبت به اقدامات و تلاشهای کارگزاران مردم است.

وی ابراز داشت: دولت با وجود مشکلاتی که از قبل بوده و امکاناتی که در اختیارش است و شرایط جهانی و بین المللی کشور را اداره کرده است.

وحیدی افزود: مدیریت برف در آمریکا را دیدیم که ۵۶ کشته داد اما کار بسیار خوبی در کشور انجام شد که یک نفر جانباخته هم نداشتیم و وزارت نفت و استانداری ها نقش موثری ایفا کردند و صنایع هم مدیریت کردند.

وی ادامه داد: در این شرایط برخی به جای تقدیر از مدیریت خوب مسئولان و همراهی و نوع دوستی مردم، اقدامات دولت را تخریب می کنند.

وزیر کشور با اشاره به این‌ که‌ برخی می خواهند مردم را ناامید کنند که دولت کار نکرده و کار نمی کند، گفت: دولت و همه وزرا شبانه روز کار می‌کنند. مصرف برق در تابستان امسال بخوبی مدیریت شد و در آب و برق کارهای بسیاری در دولت سیزدهم انجام شد که در سابق انجام‌ نشده بود.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی فقط نباید از دولت انتظار داشت گفت: مسایل اجتماعی از عمیق ترین‌مسائل و آسیب هایی است که گرفتار شدیم و علت آن رها شدگی حداقل ۲۴ ساله است.