اردبیل- ایرنا- پست ۲۳۰ کیلوولت مشگین‌شهر که با هزینه کرد۱۵۰۰ میلیارد ریال احداث شده است، تا پایان امسال وارد مدار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حامد عاملی که در دور سوم سفرهای شهرستانی به مشگین شهر سفر کرده است، از پست ۲۳۰ کیلوولت سه‌راهی سواره در این شهرستان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را به‌صورت میدانی بررسی کرد.

این پروژه که طبق برنامه اعلامی تا پایان سال جاری وارد مدار می‌شود، برق شهرستان مشکین‌شهر را به شبکه سراسری انتقال برق وصل کرده و ضمن رفع مشکل ظرفیت برق خطوط ۶۳ کیلوولت، برق مورد نیاز صنایع، کشاورزی، گردشگری، تجاری و مسکونی شهرستان مشکین‌شهر را تأمین خواهد کرد.

استاندار اردبیل در این سفر همچنین از کارخانه تولید کاغذ و کارتن (ابتکار کاغذ) در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل این کارخانه و آخرین وضعیت پیشرفت فاز دوم آن قرار گرفت.

عاملی در این بازدید با اشاره به برنامه‌ریزی و اقدامات انجام‌یافته توسط سرمایه‌گذار این کارخانه گفت: فاز دوم کارخانه تولید کاغذ و کارتن (ابتکار کاغذ) مشکین‌شهر تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مقام عالی دولت در استان اردبیل امروز همچنین با حضور در محل احداث مجتمع آب‌رسانی شهید سلیم‌زاده این شهرستان، آخرین وضعیت این پروژه و نیازمندی‌های آن را از نزدیک بررسی کرد.

عاملی امروز همچنین ضمن بازدید از واحد تولید ورق‌های فولاد ایرانیان کیش در این شهرستان، رفع مشکلات این واحد را به‌صورت میدانی پیگیری کرد.

در این سفر در نشستی در واحد مذکور با حضور مدیران مرتبط استانی، برای رفع این مشکلات تصمیم‌گیری شد.