کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری کرمان گفت: بر مبنای دستور رییس قوه قضاییه در بازدید از پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکنون ۴۲۱ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شده و روند قانونی درباره سایر خودروها نیز در دست انجام  است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح این خبر افزود: تاکنون دستور فروش ۳۶۷ خودرو براساس تبصره ۲ ماده ۲۱۵ قانون آیین دادرسی کیفری و برای ۵۴ دستگاه خودرو نیز حکم قطعی ضبط توسط دادگاه انقلاب کرمان صادر شده است.
وی ادامه داد: در مجموع ۹۰۰ خودرو موجود در پارکنیگ خودروهای توقیف یا ضبط شده در پارکنیگ مربوط به پرونده های مواد مخدر شهر کرمان باید تعیین تکلیف می شد که روند قانونی درباره سایر خودروها تا ۱۵ روز آینده به اتمام می رسد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن تشکر از دادستان مرکز استان و معاونان این نهاد در زمینه پیگیری دستور رییس قوه قضاییه تصریح کرد: در شهرستان ها نیز کارگروهی با حضور رییس دادگستری، دادستان و قاضی رسیدگی کننده به پرونده های دادگاه انقلاب تشکیل و فهرست کامل مشخصات خودروها با تفکیک سال ورود تشکیل و مقرر شد تا ۱۵ روز آینده نسبت به تعیین تکلیف این خودروها اقدام شود.
به گزارش ایرنا رییس قوه قضاییه در سفر اخیر خود به استان کرمان در دوازدهم دی ماه جاری به صورت سرزده از پارکینگ مرکزی خودروهای توقیف یا ضبط شده پرونده های مواد مخدر بازدید و بر تعیین تکلیف این خودروهای سبک و سنگین این پارکینگ در بازه زمانی یک ماهه تاکید کرد.