ورامین - ایرنا - امام جمعه موقت ورامین گفت: عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، وظیفه آحاد جامعه در خنثی کردن توطئه و سیاه نمایی های دشمنان برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر لزوم عمل به جهاد تأکید داشته‌اند و در این ایام باید نهضت جهاد تبیین را به درستی دنبال کنیم هر چند که برخی از دستگاه‌ها در عمل به آن دچار غفلت شده‌اند.

وی افزود: امروز همه وظیفه دارند تا دوران خفقان حکومت طاغوتی و فاسد پهلوی را به خوبی تبیین کنند تا عده ای سلطنت طلب، نتوانند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند، باید بررسی شود که چقدر توانسته ایم غارت ها و رذالت های رژیم شاه را بازگو کنیم که در ۲۶ دی ماه ۵۷ تنها ۳۸۴ چمدان و صندوق اموال این ملت را به سرقت برد و از کشور فرار کرد.

محمودی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، باید جنایات منافقین معرفی شود، کسانی که با وجود تمام جنایات علیه مردم ایران در کمال وقاحت خود را مدافع ملی ایران معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز شیوه های مبارزاتی دشمن و ابزار استفاده آنان در مقابله با مردم ایران تغییر کرده و گسترش یافته است افزود: امروز برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باید وارد نهضت جهاد تبیین شویم، وظیفه رسانه‌ها، اساتید، مبلغین و افراد با نفوذ برای مقابله با توطئه دشمن سنگین تر از سایر اقشار جامعه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: اگر ما از وضعیت موجود روشنگری نکنیم، دشمنان وقایع را وارونه جلوه و جای شهید و جلاد را عوض می کنند، دیکتاتورهای تاریخ امروز با پول، رسانه و قدرت به جان ملت‌های ضعیف افتاده اند و خودشان را آزادیخواه و طرفدار حقوق بشر معرفی می کنند.

محمودی همچنین به تلاش اتحادیه اروپا در تروریست اعلام کرده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سپاه نقش آفرینی مهمی در مقابله با استکبار جهانی داشته و این حرکت سخیف و زشت اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، نمی‌تواند از اقتدار و جایگاه والای آن نزدم مردم بکاهد.

وی یادآور شد: از مسئولان نظام به ویژه دستگاه دیپلماسی می خواهیم با قدرت پاسخ دندان شکن را به این ابوجهل های روزگار بدهند.