تهران- ایرنا- مربی تیم هوادار گفت: در پاسخ به این پرسش که آیا شجاعی در دیدار فردا بازی می‌کند یا نه، گفت: اگر مشکلات اداری حل شود، می‌توانیم از او استفاده کنیم. 

به گزارش ایرنا، ایمان عالمی مربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم و می‌دانیم تیم آلومینیوم تیم بسیار خوبی است. آنها بازیکنان با کیفیت و کادرفنی خوبی دراند و منسجم و با برنامه هستند.

وی ادامه داد:‌ بچه‌های خودمان را کاملا متمرکز کردیم و اشراف خوبی روی بازی فردا داریم و انشاالله در انتها بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم. تیم آلومینیوم هم یکی از تیم‌های خوب نیم فصل اول بوده و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و به نظرم بازی خوبی در بازی فردا شاهد خواهیم بود.

مربی هوادار در مورد خرید مسعود شجاعی نیز گفت: خداراشکر توانستیم او را جذب کنیم. جا دارد از مدیران تیم تشکر کنم که همکاری لازم را در این خصوص داشتند. شجاعی یکی از بازیکنان با کیفیت لیگ است و خدا را شکر می‌کنیم در خدمت او هستیم. او الگوی بسیار خوبی برای تیم ما خواهد بود. شجاعی کیفیت کلاس جهانی دارد و می‌تواند به تیم ما کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شجاعی در دیدار فردا بازی می‌کند یا نه، گفت: اگر مشکلات اداری حل شود، می‌توانیم از او استفاده کنیم.

عالمی در واکنش به اینکه خرید شجاعی با جوانگرایی منافات دارد، عنوان کرد: فکر می‌کنم امسال جزو تک باشگاه‌هایی هستیم که از بازیکنان جوان استفاده کردیم و قطعا تیم ما نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد اما در کنار آنها بازیکنان با تجربه می‌توانند به جوان‌ها کمک کنند. قطعا شجاعی یکی از با کیفیت‌ترین بازیکنان لیگ براتر کشورمان است.

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و آلومینیوم فردا از ساعت ۱۴ در تهران برگزار می‌شود.