کاشان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: سالن سرپوشیده روستاهای ده آباد و فمی ۲طرح مهم ورزشی نیمه تمام در شهرستان نطنز است که تکمیل این ۲ زیرساخت نقش مهمی در رفع کمبود فضای ورزشی این شهرستان دارد.

حسین اشرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی سالن سرپوشیده ورزشی روستای ده آباد سال ۱۳۸۴آغاز شد و تا کنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن ۱۲ میلیارد تومان نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی سالن سرپوشیده ورزشی روستای فمی سال ۱۳۹۲ آغاز و تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.
اشرفی افزود: سال گذشته از اعتبارات ارزش افزوده , کف پوش و نصب لامپ روشنایی سالن یادشده تکمیل شد اما در حال حاضر قسمت اداری، سرویس بهداشتی, انشعابات آب و برق و گاز ،محوطه سازی و وسایل سرمایشی و گرمایشی آن باقی مانده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز گفت: سالن سرپوشیده ورزشی روستای ده آباد و سالن سرپوشیده ورزشی روستای فمی اگر تکمیل شوند امکان ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران و علاقمندان رشته های فوتسال،والیبال، کشتی و ورزش های زرمی به نحو مطلوب را دارند.

روستای ده آباد از توابع شهر بادرود با ۱۷۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۳۷ کیلومتری شهرستان نطنز قرار دارد.

روستای فمی از توابع شهر بادرود با ۱۸۰۰نفر جمعیت در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرستان نطنز قرار دارد.

بخش امامزاده به مرکزیت بادرود از توابع شهرستان نطنز با جمعیت افزون بر ۲۷ هزار نفر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.