کرج - ایرنا - رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: اکنون شاهد ضعف و استیصال دشمنان در برابر روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی روز شنبه در دیدار جداگانه با خانواده شهید سید روح الله عجمیان و شهیدان فائزه و شهاب منصوری که استاندار البرز نیز حضور داشتند، افزود: شهیدان مظهر و نماد ارزش های اسلامی، شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با الگو گرفتن از شکیبایی و ایثار خانواده شهدا، همواره پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند.

صالحی افزود: دشمنان با بهره گیری از خوی درندگی و با استفاده از تمام توان و امکانات درصدد هستند که در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی خدشه و مانع ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در این برهه حساس همه مسوولان در دولت مردمی با الگو گرفتن از راه نورانی شهدا در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعفی را در پیش گرفته اند.

استاندار البرز نیز در این دیدار ها گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می دانیم چراکه دیدار با آنها تجدید قوا در مسیر خدمتگزاری ما به عنوان کارگزاران نظام محسوب می شود.

مجتبی عبداللهی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران نماد استقامت و ایثار برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش های انقلاب هستند.

وی افزود: همواره ملتمس دعای خیر خانواده شهدا در راه خدمت به مردم هستیم، امید است که بتوانیم با تاسی از این روحیه، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فائزه و شهاب منصوری از جمله افرادی بودند که به دست گروهک جنایتکار ریگی در جنوب شرق کشور به شهادت رسیدند.