اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایستادگی در برابر هجمه دشمنان و دفاع از مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی مهم‌ترین رسالت سپاه است.

به گزارش ایرنا ، غلامحسین محمدی اصل روز شنبه در نشست با معاون فرهنگی و کارکنان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با قدردانی از زحمات نیروهای مسلح در پاسداری از ایران اسلامی اظهار کرد: آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده ترفندهای مکارانه‌ای را برای کم‌رنگ کردن این پیروزی و تضعیف شجره تنومند و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی به کار می‌برند و هر بار توطئه‌های آنان با شکستی مفتضحانه مواجه شده و بر عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر دنیا افزوده می‌شود.

فرمانده ساه حضرت عباس(ع) اردبیل افزود: سپاه از بدو تاسیس تاکنون به عنوان نهادی مردم پایه و مردم نهاد در همه عرصه‌ها علاوه بر تامین امنیت، در زمینه عمران و آبادانی به مردم خدمت رسانی کرده و همه‌جانبه پای کار بوده است.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی ، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم در این نشست با محکوم کردن مصوبه مضحک پارلمان اروپا گفت: سپاه پاسداران نیروی انقلابی و ارزشی در تمامی ادوار انقلاب اسلامی، ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و همین امر موجب عصبانیت و خشم استکبار جهانی بویژه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شده است.

وی اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است علیه نهاد ضد تروریسم را از روی استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات در ایران دانست و افزود: اقدام کور اروپایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت و چهره درخشنده این نهاد رسمی نظامی ایران را در افکار عمومی جهان روشن‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: اقدام نظام سلطه در مقابله با سپاه به دلیل نقش موثر این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت داخلی و ثبات منطقه بوده و بر همگان ثابت شده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند دهه گذشته تاکنون همه توطئه‌ها، اختلاف‌افکنی و آشوب در کشورهای منطقه را با صلابت و اقتدار خنثی کرده و امنیت و آرامش را در منطقه ایجاد کرده است.