همدان- ایرنا- فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۳ پروژه عمرانی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مخفی روز یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر با بیان اینکه این مبلغ به غیر از اعتبار بیمارستان اکباتان و شهرک بنکداران است افزود: بازار بنکداران همدان با ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۴۵۰ واحد تجاری در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی اکباتان در حال تجهیز است و بارش برف باعث تاخیر در محوطه‌سازی این بیمارستان شده است.

مخفی ادامه داد: سالن ورزش باستانی، پنج مدرسه و پل غدیر با ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی بیمارستان هزار تختخوابی همدان نیز در دهه فجر امسال آغاز می شود.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر موضوع جهاد تبیین باید مهمترین راهبرد باشد اظهار داشت: شعار امسال «ایران استوار؛ ۴۴ سال اقتدار» است و باید تلاش کنیم جشن‌های دهه فجر ادامه‌دار باشد چرا که موجودیت دین و حرکت در این مسیر به علت وجود انقلاب اسلامی است.

مخفی، زمین فضای مجازی و تولید محتوا را در دست دشمن دانست و عنوان کرد: گاهی نیروهای انقلابی نسبت به تولید محتوا اقدام می‌کنند اما نفوذ رسانه‌ای خوب نیست چراکه برخی از دستگیرشدگان وقایع اخیر اعلام کردند که سال‌ها است برنامه‌های صداوسیما را دنبال نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد قابل دفاع مسئولان باید برای مردم تبیین و تشریح شود خواستار اجرای برنامه های متفاوت و ممتاز در ایام دهه فجر شد.

فرماندار همدان گفت: خدمتگزاران نظام با خدمت رسانی و حل مشکلات مردم این ایام را به کام مردم شیرین و ماندگار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز در این نشست با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام مبارک ماه رجب، گفت: امسال مسئولان باید بیش از گذشته در میدان عمل حضور داشته باشند زیرا اثربخشی آن بیشتر است.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، موضوع «جهادتبیین» را مهمترین عملکرد راهبردی مسئولان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر فضای مجازی در اختیار جبهه مخالف است و این موضوع کار را برای ما دشوار و پیچیده کرده اما نباید میدان را خالی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن اوج اقتدار ایران قوی و استوار است ادامه داد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ها امید را در دل دوستان زنده و دشمنان را مایوس می کند.