تهران- ایرنا- زمان نهایی کردن نام نویسی زائرین اصلی و ذخیره بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز پنجم بهمن ماه تعیین شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ستاد عتبات دانشگاهیان اعلام کرد زائرین اصلی و ذخیره اعزام های هوایی و زمینی بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان، تا روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه باید نسبت به نهایی کردن نام نویسی خود در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه، همه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اعزام های هوایی و زمینی، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه های نام نویسی و فراهم کردن مدارک مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نشانی www.labbayk.ir مراجعه و نسبت به نهایی کردن نام نویسی خود اقدام کنند.

زائرانی که در موعد مقرر نسبت به نهایی کردن نام نویسی خود اقدام نکنند، به منزله انصراف آنها از اعزام تلقی خواهد شد و از زائرین ذخیره جایگزین آنها می شوند.

زائران ذخیره نیز باید تمامی مراحل نام نویسی را مانند زائرین اصلی انجام و مدارک را به موقع تحویل دهند. اعزام این دسته از افراد منوط به انصراف زائران اصلی خواهد بود.

ستاد عتبات دانشگاهیان به زائران توصیه کرد آخرین اخبار نام نویسی تا اعزام را از سایت لبیک پیگیری کنند.