تهران- ایرنا- رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد که در راستای دستور رئیس‌جمهور به وزیران، معاونان و مدیران دستگاه های مختلف به منظور گفت‌وگوی مستقیم با مردم، تاکنون ۱۲ وزیر برای پاسخگویی به مطالبات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت‌السلام احمد صالحی روز دوشنبه در سومین نشست هم‌اندیشی نمایندگان تام‌الاختیار، رییسان مراکز و مدیران کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه‌ها در ساختمان کوثر این اظهارات را بیان کرد و گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در طول در دولت سیزدهم با بسیج نیروهای خود و در ذیل حاکمیت و دولت لباس خدمت بر تن کردند و با توجه به نگاه تحولی مرکز وتلاش همه جانبه برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی اهداف این مرکز را دنبال می‌کند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: سومین دور این نشست با هدف ارتقا خدمت و رفع مسایل جهت تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی، دور اول سفرهای استانی را شروعی برای خدمت عنوان و بیان کرد: البته رضایت کامل مردم را نداریم اما تلاش خود را برای خدمت به مردم بیشتر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در دولت مردمی قرار نیست، جلسات دورهمی تعارفی باشد بلکه رئیس‌جمهور به وزیران ومعاونان و مدیران دولتی تکلیف کرده تا پاسخگوی مشکلات ‌مردم‌ و حیطه فعالیت‌های خود باشند و اگر هر مدیری رعایت نکند باید جایگاه را ترک کند.