به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجتالسلام احمد صالحی روز دوشنبه در سومین نشست هماندیشی نمایندگان تامالاختیار، رییسان مراکز و مدیران کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارتخانهها در ساختمان کوثر این اظهارات را بیان کرد و گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در طول در دولت سیزدهم با بسیج نیروهای خود و در ذیل حاکمیت و دولت لباس خدمت بر تن کردند و با توجه به نگاه تحولی مرکز وتلاش همه جانبه برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی اهداف این مرکز را دنبال میکند.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: سومین دور این نشست با هدف ارتقا خدمت و رفع مسایل جهت تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم برگزار شد.
حجتالاسلام صالحی، دور اول سفرهای استانی را شروعی برای خدمت عنوان و بیان کرد: البته رضایت کامل مردم را نداریم اما تلاش خود را برای خدمت به مردم بیشتر میکنیم.
وی تاکید کرد: در دولت مردمی قرار نیست، جلسات دورهمی تعارفی باشد بلکه رئیسجمهور به وزیران ومعاونان و مدیران دولتی تکلیف کرده تا پاسخگوی مشکلات مردم و حیطه فعالیتهای خود باشند و اگر هر مدیری رعایت نکند باید جایگاه را ترک کند.