ایلام - ایرنا - پویش کریمانه با محوریت تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس امروز سه شنبه چهار بهمن ماه در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این نشست گفت: ساخت زائرسرا گام مهمی برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است.

سعید هژبری افزود: هدف از برگزاری این پویش تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس برای زیارت اولی ها و سایر اقشار کم درآمد و آسیب پذیر استان است.

وی ادامه داد: عشق و ارادت مردم استان به اهل بیت ( ع) عصمت و طهارت امر ثابت شده ای است و همه مشتاق زیارت امام رضا (ع) هستند و تکمیل زائرسرای کار خیر و خداپسندانه ای بوده که به عنوان صدقه جاریه توشه معنوی ارزشمند برای خیرین خواهد بود.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: اشک هایی که دیدگان یک زائر در کنار مرقد امام رضا (ع) جاری می شود، سرمایه اعتقادی و معنوی کشور و پایداری برای ارزش های نظام و امنیت ملی ماست.

هژبری به همه مدیران اجرایی استان تاکید کرد: از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی برای تکمیل زائرسرا ایلامیان در مشهد اقدام و همچنین صدا و سیما و رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ انفاق، مشارکت و اطلاع‌رسانی نمایند.

وی یادآور شد: خیرین نیک اندیش می توانند به صورت نقدی یا اقساط ماهیانه در این پویش مشارکت کنند، همچنین در صورت تامین مصالح پروژه و یا پیگیری از طریق خیرین ملی و نهادهایی مانند بنیاد برکت بنیاد علوی و جامعه خیرین کشور اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در پایان از پیگیری ها و تاکیدات استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای تکمیل پروژه زائر سرای ایلامیان در مشهد تقدیر و تشکر نمودند.

در این جلسه بیش از ۱۰۰ نفر از خیرین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران حضور داشتند.