تهران- ایرنا- تیم فوتبال لاتزیو موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر میلان را در خانه تحقیر کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های لاتزیو و میلان در چارچوب هفته نوزدهم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ سه شنبه در ورزشگاه المپیکو، رم با قضاوت مارکو دی بلو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر صفر لاتزیو به پایان رسید.

برای میلان منیان، بالو توره، فلورنتزی و ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت غایب بودند و در مقابل ایموبیله تنها غایب لاتزیو در این دیدار بود.

روسونری که سال ۲۰۲۳ را چندان خوب آغاز نکرده بود، به دنبال کسب پیروزی پس از دو تساوی متوالی و کاهش فاصله خود با ناپولی صدرنشین بود که در این امر ناکام ماند، در طرف مقابل لاتزیو با روحیه‌ای خوب و کسب ۳ امتیاز این مسابقه توانست خود را تا جایگاه سوم بالا بکشد.

لاتزیو از امتیاز میزبانی و شرایط روحی نه چندان خوب میلان به خوبی استفاده کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد. سرگی میلینکوویچ ساویچ توانست روی پاس متیا زاکاگنی در دقیقه ۴ گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۸ نوبت به خود متیا زاکاگنی رسید که اختلاف را به ۲ گل برساند و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر لاتزیو به پایان رسید.

میلان در نیمه دوم نیز حرفی برای گفتن نداشت و کاملا تیم دست و پا بسته میدان بود و نتوانست از تک موقعیت‌های خود نیز استفاده کند. در مقابل لاتزیو به خوبی از موقعیت‌ها خوب بهره برد و در دقیقه ۶۷ لوئیز آلبرتو توانست از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر برساند تا خیال هواداران لاتزیو از کسب این پیروزی راحت شود.

اما این پایان کار نبود و فلیپه اندرسون در دقیقه ۷۵ توانست گل چهارم را وارد دروازه میلان کند تا در نهایت میلان با نتیجه ۴ بر صفر مقابل لاتزیو تحقیر شود.

لاتزیو با این پیروزی توانست به ناپولی برای قهرمانی کمک کند و باعث ایجاد اختلاف این تیم با میلان شود.

با این نتیجه میلان با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و اختلافش با ناپولی صدرنشین به عدد ۱۲ رسید.

در مقابل لاتزیو با یک امتیاز کمتر از میلان در رتبه سوم قرار گرفت.