زنجان - ایرنا - دبیر هیات دوومیدانی استان زنجان گفت: شناسایی استعدادهای برتر دوومیدانی استان در دستور کار است که در این راستا مسابقات انتخابی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

علی محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاست هیات استان شناسایی ورزشکاران مستعد در رده های مختلف سنی است تا آنها را با آموزش صحیح و حمایت های لازم برای حضور در رقابت های مختلف کشوری آماده کنیم.

وی گفت: به همین منظور، مسابقات دوی صحرانوردی انتخابی با هدف شناسایی استعدادهای استان در محل پارک ملت (شهر بازی) زنجان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بین بانوان و آقایان برگزار می شود.

این مسوول همچنین با اشاره به استعدادهای درخشان استان در شهرستان ها از برگزاری مسابقات دوومیدانی در چهار رده سنی در شهرستان طارم خبر داد و اضافه کرد: این شهرستان جزو ظرفیت‌های مهم استان در این رشته ورزشی است و برگزاری این رقابت ها در روز ۱۳ بهمن سال جاری محک جدی برای ورزشکاران منطقه خواهد بود.

این مسوول یادآور شد: این مسابقات هفتم بهمن امسال برگزار می شود و علاقه مندان برای اطلاع از جزییات رده های سنی می توانند به دفاتر هیات ها در شهرستان ها مراجعه کنند.

محبی با بیان اینکه سالن استاد صمد ایپکچی بعد از چند روز تعطیلی فعالیت های خود را از سرگرفته است، افزود: خوشبختانه با توجه به صرفه جویی شهروندان، کاهش افت فشار گاز و با در نظر گرفتن دستورالعمل های ابلاغی شرکت ملی گاز استان سالن دو و میدانی جهت استفاده همشهریان بازگشایی شد.

وی، درباره برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه سه نیز گفت: با توجه به استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ابهر در حال برنامه ریزی برای برگزاری این دوره در اوایل اسفندماه سال جاری هستیم.

به گفته وی، تداوم این دوره ها با برنامه‌ریزی انجام گرفته در مرکز استان نیز با حضور اساتید صاحب نام ادامه خواهد داشت.