یاسوج- ایرنا- پنجمین جشنواره ملی برفی دنا که روز گذشته در محل پیست اسکی کاکان یاسوج آغاز شده بود عصر امروز (جمعه ) با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

رییس هیات اسکی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اختتامیه این جشنواره گفت:در این جشنواره ۲ روزه، از برترین های مسابقات اسکی رشته آلپاین و اسنو برد، تقدیر و با اهدای جوایز از آنها، تجلیل شد.
ناصر زرافشان افزود: در مسابقات اسکی آلپاین، آقایان زیر ۱۲ سال، احسان بختیار زاده، عرشیا برزین،به ترتیب نفر اول و دوم انتخاب شدند و حسین و حسین زرافشان مشترکا، نفرات سوم انتخاب شدند.
زرافشان اضافه کرد: در مسابقات اسکی آلپاین آقایان بزرگسال، آقایان آرش بشارتی، آرمین بشارتی و آبتین بالش زر، به ترتیب نفر اول تا سوم، انتخاب شدند.
وی به منتخبین مسابقات اسکی آلپاین بانوان، اشاره کرد و گفت: خانم ها: دیانا برزین، آریسا برزین و یسیرا کیانی، به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
زرافشان به نتایج رشته اسنوبرد اشاره کرد و گفت: آقایان؛ عزیزالله باقری، نصرت‌الله باقری و هادی باقری به ترتیب منتخبین این رشته شدند.
زرافشان عمده ترین اهداف برگزاری جشنواره ملی برف و اسکی یاسوج را جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری زمستانی ، معرفی قابلیتهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد تحرک اقتصادی و اجتماعی در بین مردم این استان، از اهداف مهم جشنواره برشمرد.
جشنواره ملی برفی دنا در روزهای ششم و هفتم بهمن امسال به مدت ۲ روز در پیست اسکی "کاکان" یاسوج ب با حضور ورزشکارانی از استانهای کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و تهران و بوشهر برگزار شد.