رحیم سلیمانی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم استانی ها در این مدت بیش از ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف کردند و باید به مصرف بهینه انرژی توجه بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به تلاش نیروهای این شرکت برای خدمت رسانی به شهروندان، افزود: طی ۹ ماهه امسال ۹۵ هزار و ۵۵۷ مشترک گاز زنجانی با واحد پست امداد مکانیزه این شرکت تماس تلفنی گرفته و از خدمات امداد شرکت استفاده کردند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: از تماس های گرفته شده با مرکز امداد این شرکت، ۴۰ هزار تماس غیرعملیاتی بوده و ۵۵ هزار و ۵۵۷ تماس منجر به اعزام امداد خودرویی شده است.
سلیمانی نژاد با بیان اینکه در فصول سرد سال، این تماسها با رشد قابل ملاحظهای همراه است که تمهیدات لازم از طرف گاز زنجان برای پاسخگوییِ مناسب و به هنگام و همچنین انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته است؛ تصریح کرد: شفافیت و ارائه خدمات بهینه، دستاوردی است که با دریافت گزارش های لحظه ای از کارکرد شیفت ها، نفرات و همچنین اقلام مصرفی و ریزکارکرد خودروها در سامانه مکانیزه صورت می گیرد که این امر موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین را فراهم کرده است.
وی اعلام کرد: مشترکین گاز میتوانند در صورت افت فشار گاز، قطعی و نشت گاز، انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ و ۱۵۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوط باشند.