کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان مدام از آزادی بیان حرف می‌زنند اما به آن عمل نمی‌کنند و اظهارتشان در این ارتباط با هم متناقض است، گفت: امروز همه وظیفه داریم در برابر این دشمنان، اهانت به قرآن و سپاه را محکوم کنیم.

آیت الله «مصطفی علما» روز شنبه در جلسه ستاد دهه فجر که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه های اجرایی در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: امام راحل سالها در زندان و تبعید بود تا نشان بدهد که اسلام زنده است و امروز ما هم وظیفه داریم این ارزش های والای اسلامی را برای عموم مردم تبیین و بازگو کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مدام بر امیدوار کردن مردم تاکید دارند، گفت: همه نقشه های دشمن در این روزها و طراحی اغتشاشات و درگیری در کشور با هدف ناامید کردن مردم تدارک دیده شده است و لذا ما امروز باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان به دنبال تبیین و بازگو کردن شرایط باشیم.

آیت الله علما بر تبیین شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی و مقایسه آن شرایط با وضعیت کنونی کشور تاکید کرد و افزود: امروز در کشور مشکلاتی داریم اما نسل جوان ما باید بداند شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قبل از انقلاب اسلامی به چه صورت بوده و امروز به چه صورت است و در دهه فجر به انجام کارهای روتین و اداری بسنده نکنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر این تبیین به درستی انجام شود می توانیم دنیا را فتح کنیم، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی آمریکایی ها در کشور و استان ما جولان می دادند اما امروز ما آقای خودمان هستیم لذا باید اسلام، قرآن، نهج البلاغه و انقلاب اسلامی را که حرف های بسیاری برای گفتن دارند را برای مردم تبیین کنیم.