تهران- ایرنا- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: سیاوش یزدانی قرار بود با حضور در باشگاه و پس از برگزاری نشست با مدیرعامل، قراردادش را فسخ کند اما این کار را انجام نداد و ما مجبور به فسخ یک‌طرفه قراردادش شدیم.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، حجت کریمی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در هئیت مدیره باشگاه استقلال کمک مالی هواداران استقلال مطرح نشده است. اینکه باشگاه شماره حسابی اعلام کند و هواداران کمک کنند مورد تایید اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال نیست و تحت هیچ شرایطی آن را قبول نخواهیم کرد.

وی افزود: قیمت بلیت برای هواداران گران است و در حال بررسی هستیم تا قیمت‌ها کاهش پیدا کند. در این شرایط اقتصادی باید بستری فراهم شود تا هواداران استقلال که در سرما و گرما حامی تیمشان هستند با شرایط راحت‌تری در ورزشگاه حاضر شوند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: قیمت بلیت فقط در اختیار باشگاه استقلال نیست و شرکت توسعه و تجهیز نیز در آن نقش دارد. باشگاه استقلال جلساتی را در هفته‌های آینده برگزار خواهد کرد تا قیمت بلیت‌ها کاهش پیدا کند.

کریمی درباره فسخ قرارداد مدافع استقلال نیز تاکید کرد: یزدانی قرار بود با حضور در باشگاه استقلال و پس از برگزاری نشست با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه قراردادش را فسخ کند اما این کار را انجام نداد تا باشگاه مجبور شود قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند.

وی گفت: باشگاه استقلال می‌تواند بازیکن آزاد جذب کند و به طور حتم این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و مدیرعامل باشگاه به‌زودی درباره این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد کرد.