به گزارش ایرنا از ستاد خبری نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی (CTEX)، جعفر زیاری اظهار داشت: در زمانی که فناوریهای نوظهور در بحث آموزش وارد کشور شدند با شکلگیری نمایشگاه، افراد جامعه تنوع کالاها و محصولات برای هوشمندسازی را یکجا شاهد هستند. در این نمایشگاه رقابتهایی بین خدماتدهندهها و در عین حال با مشتریها ایجاد میشود.
وی با اشاره به عرضه محصولات در زمینههای سختافزاری، نرمافزاری و مغزافزاری در نمایشگاه سی تکس گفت: این نمایشگاه فرصتی است که کاربران از برنامهها و سرویسدهندههای خود از نزدیک دیدن کنند که این همافزایی و در کنار هم بودن خدماتدهندهها باعث رشد تولیدکنندههای محتوا میشود.
زیاری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فرصت حضور و ارائه تولیدات خوب حوزه دیجیتال که در کشور ناشناخته ماندهاند در ابعاد وسیع وجود دارد.
وی گفت: برپایی این نمایشگاه باعث میشود که کاربران خدمات دهنده را ببیند و این به مثابه پل ارتباطی آنها با مشتریان و کاربران است و خیالشان هم از بابت خدماتدهندههایشان راحتتر است.
زیاری ادامه داد: ظرفیت خوبی در تولید محتوا وجود دارد که اگر به خوبی تولید کنندهها ترویج شوند، این فرصتها و ظرفیتها منتج به ایجاد درآمد خواهد شد.
این فعال عرصه تولید محتوا گفت: نمایشگاه سی تکس هم به توسعه کارآفرینی در حوزه دیجیتال و هم به اکوسیستم فضای مجازی و توسعه آن کمک میکند و در نهایت رقابت سالم میان خدماتدهندهها شکل میگیرد.
نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی CTEX به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه امسال در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار میشود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که جلوهای از همافزایی ۲ نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانههای دیجیتال و بازیهای رایانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیتها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت است.