تهران - ایرنا - شهرک‌نشینان صهیونیست خانه یک شهروند فلسطینی را در شهرک «ترمیسعیا» در شمال شهر رام الله در کرانه باختری به آتش کشیدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز (یکشنبه) یک خانه و یک خودرو متعلق به یکی از شهروندان فلسطینی را در شهر ترمسیعا در شمال رام الله به آتش کشیدند.

به گفته منابع محلی، گروهی از شهرک نشینان صهیونیست قبل از به آتش کشیدن این خانه و خودرو، به منازل و املاک شهروندان فلسطینی حمله کردند.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که اشغالگران صهیونیست امروز خانه خانواده "راتب شقیرات" شهروند فلسطینی در منطقه جبل المکبر در قدس اشغالی را تخلیه کردند تا آن را تخریب کنند.

همچنین نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل در ادامه جنایات خود علیه مردم فلسطین، یک جوان فلسطینی را شب گذشته در نزدیک شهرک صهیونیست نشین "کدومیم" در شرق شهر قلقیلیه در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین نیز به نقل از «غسان دغلس» مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته شهرک نشینان صهونیست ده‌ها حمله را در مناطق جنوبی نابلس انجام دادند.

دغلس اشاره کرد که صهیونیست‌های اشغالگر ۱۴۴ مرتبه به خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان در جنوب نابلس حمله و خسارت سنگینی به آن‌ها وارد کردند.