تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به استعفای سرمربی تیم ملی گفت: قرارداد وی(سعید علی‌حسینی) سه ساله و در زمان مدیریت قبلی منعقد شده و او تاکنون هیچ برنامه‌ای به تیم ملی ارائه نکرده است.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگویی با اشاره به استعفای سعید علی‌حسینی از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: سرمربی تیم ملی ادعا کرده که فدراسیون به نامه‌های وی جواب نداده و مطابق قرارداد سه ساله او عمل نکرده است. نامه علی حسینی درباره مسابقات لیگ برتر، اردوی تیم ملی و قرارداد وی بود که با فاصله چند روز برای ما ارسال شد. در مورد حضورش در لیگ برتر هم تلفنی با ما صحبت کرد و گفتیم فینال لیگ برتر آخر بهمن است و می‌تواند حضور پیدا کند.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: ما پیش از نامه‌های علی‌حسینی از مربیان لیگ برتر برنامه خواستیم تا کمیته فنی درباره ادامه برنامه‌های تیم ملی جلسه تشکیل دهد. با گذشت تقریبا یک ماه و ۱۰ روز از مسابقات جهانی کلمبیا، علی‌حسینی هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان ارائه نکرد و ما از کجا بدانیم که از چه زمانی می‌خواهد اردوها را شروع کند؟

انوشیروانی افزود: تمام مواردی که در قرارداد علی‌حسینی آمده،‌در تاریخ وزنه‌برداری ایران بی‌نظیر و تمام آنچه در متن استعفایش نوشته شده، به قراردادش ربط دارد که در زمان فدراسیون قبلی بسته شده است. در حال پاسخ به درخواست‌های علی‌حسینی بودیم که در همین حین، او نامه استعفایش را ارسال کرد.

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن اضافه کرد: کوروش باقری برنامه خود را ارائه کرده است و از ۱۵ بهمن می‌خواهد اردوی تیم ملی بانوان آغاز شود اما علی‌حسینی هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی مردان به فدراسیون و کمیته فنی ارائه نکرده است. در سریعترین زمان کمیته فنی تشکیل خواهد شد و از علی‌حسینی نیز دعوت می‌شود تا در خصوص ادامه همکاری بحث و تبادل نظر کنیم.