سمنان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: پویش «مهر تابان» برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست استان به منظور کمک به زلزله‌زدگان خوی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مظفر محمدخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع زلزله پنج و ۹ دهم ریشتری در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی و مصدوم شدن شمار زیادی از مردم مناطق زلزله زده، این جمعیت آماده دریافت کمک‌های نقدی همشهریان نوع دوست استان است.

وی ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیر استان می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به‌ صورت نقدی و از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸، یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری # ۳ * ۱۱۲ * واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ در راستای مسوولیت اجتماعی خود هلال احمر را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و شرایط منطقه هم استانی‌های عزیز کمک‌های غیرنقدی به طور صرف پتو و هیتر برقی نو به شعب هلال احمر در سراسر استان تحویل دهند.

محمدخانی ادامه داد: برای حفظ کرامت انسانی هموطنان زلزله زده خواهشمندیم از اهدای لوازم دست دوم و مستعمل خودداری شود.

ارسال ۱۲۵ تخته چادر اسکان اضطراری به منطقه زلزله زده خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: با توجه به وقوع زلزله پنج و ۹ دهم ریشتری در شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی و اعلام سازمان امداد و نجات به استان‌ها جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز برای هرگونه امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان خوی و اعلام سازمان امداد و نجات ۱۲۵ تخته چادر برای اسکان اضطراری افراد متاثر از زلزله در استان سمنان بارگیری و ارسال شد.