نوشهر - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و احتماعی استانداری مازندران گفت: راه اندازی دفتر استانداری در غرب مازندران(نوشهر) از ابتکارات و اقدامات ارزشمند و ماندگار استاندار در دولت مردمی سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، روح الله سلگی روز سه شنبه در حاشیه دیدار مردمی در دفتر استانداری مازندران در نوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز در پنجمین دیدار مردمی این دفتر به درخواست افزون بر ۲۵۰ نفر از اهالی غرب مازندران پاسخ داده شد.

وی اظهارداشت: دفتر استانداری غرب استان صرفا برای رفع مشکلات روزمره مردم نیست بلکه یک اتاق فکری است که با دعوت از نخبگان و صاحبنظران و پیشکسوتان و مسوولان مسائل و مشکلات منطقه احصاء و برای برون رفت از آن تدبیر می شود.

وی سرمایه گذاری را لازمه رشد و توسعه غرب استان برشمرد و خاطرنشان کرد: برای این منطقه استان باید موانع سرمایه گذاری و بستر رشد و توسعه منطقه برطرف شود که این دفتر در راستای تحقق این راهبرد عمل می کند.

معاون استاندار مازندران تغییرکاربری ها و صدور مجوزهای آب و برق و گاز برای ویلاهای خارج از بافت روستاها را از دیگر چالش های این منطقه اعلام و تصریح کرد : با راه اندازی این دفتر تلاش داریم تا در یک قالب مشخص و چارچوب ضابطه مند موضوعات و مسائل و مباحث فراروی منطقه آسیب شناسی شود که تاکنون بخش عمده از موضوعات منطقه بدست آمده است.

سلگی ادامه داد : اکنون می دانیم که اهالی غرب مازندران با چه مشکلاتی مواجه هستند بنابراین رفع آنها تا حصول نتیجه در دستور کار نهادهای استانی و شهرستان قرار گرفته است.

به گفته وی رفع مشکلات مردم از جمله آموزه های دینی و دستور امامین انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد: طی سال های گذشته اگر بین ظرف و مضروف انقلاب اسلامی گاهی شکافی ایجاد شد لذا ما باید با عمل به سیره بزرگان از جمله شهید رجایی و توصیه وصایای شهیدان در خدمت مردم باشیم و محرومان را در صدر مجلس انقلاب اسلامی بنشانیم و این مهم جز با گره گشایی مشکلات آنان میسر نخواهد شد.

پنجمین ملاقات مردم غرب مازندران امروز در دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران (نوشهر) با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و شماری از مدیران کل ادارات استان و منطقه در حال برگزاری است .

این دفتر از اول دی ماه امسال با درایت و پیگیری مجدانه استاندار مازندران در نوشهر با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مردم خطه غربی استان با مسؤولان استانی در این منطقه راه اندازی شده است .

نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با برخورداری از ۲۱ نقطه شهری و هزار و ۱۵۰ نقطه روستایی و افزون بر یک میلیون نفر در غرب مازندران قرار دارد.