شیراز-ایرنا- نشست مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و نمایندگان مردم استان در این نشست توجه ویژه به حوزه صنعت فارس در تدوین برنامه هفتم توسعه را خواستار شدند.

به گزارش دریافتی روز سه‌شنبه ایرنا از دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی؛ محسن علیزاده افزود: این نشست با حضور استاندار و رئیس سازمان صمت فارس و با هدف تاکید بر تقویت و حمایت از صنعت و فعالان اقتصادی استان فارس برگزار شد.

وی اظهار کرد: در سفر قبلی وزیر صمت بخشی از انتظارات و مشکلات فعالان اقتصادی استان طرح شده بود که در این نشست هم تسریع در رفع موانع تولید و حمایت عملی و بیشتر از حوزه صنعت استان فارس را خواستار شدیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس با بیان اینکه اینگونه نشست ها ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در مجمع نمایندگان، تلاش داریم در تدوین برنامه هفتم توسعه در کنار توجه به توانمندی و ظرفیت های موجود کشاورزی استان به حوزه صنعت فارس نیز توجه ویژه ای شود و با همین نگاه و دیدگاه، نسبت به برگزاری این نشست ها و دست یابی به اهداف مورد نظر اقدام خواهیم کرد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت پیش از این پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ به استان فارس سفر کرو و ضمن کلنگ زنی یک طرح صنعتی در شهرستان بختگان، در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان در شیراز حضور یافت.