کاشان - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عمل به فرامین رهبری و تبعیت از رهنمودهای ایشان رمز غلبه بر توطئه دشمن است.

به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام‌ احمد سالک روز چهارشنبه در آیین گرامی داشت یوم الله ۱۲ بهمن در کاشان افزود:حضرت امام خمینی(ره) فرمودند ملت ایران باید قدرت تفکر را از دشمن بگیرد،امروز با کمال تاسف باید بگویم دشمن تا حدودی قدرت تفکر را از نسل جوان ما توسط ابزار تکنولوژی و ماهواره می گیرد و ما باید قدرت تفکر را از دشمن بگیریم و راه آن تبعیت محض عملی از بیانات مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد:تسلط بر فضای مجازی و تولید محتوای فرهنگی ، دینی و قرآنی از دیگر راه های جلوگیری از قدرت تفکر دشمن است و بنده زمانی که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بودم مصوب کردیم که در هر مسجد و حسینیه ای باید یک اتاق آی تی باشد و روحانی مسجد باید یک حدیث ترجمه کند و در فضای مجازی پخش شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: در مقابل هجمه سنگین بیگانگان باید تولید محتوا داشته باشیم،در آشوب های اخیر رسانه عربستانی اینترنشنال جنایت های زیادی انجام داد و نباید در مقابل آن سکوت کنیم و مسوولان باید در مقابل حرکت استکباری کشف حجاب برخورد قاطع کنند.

حجت‌الاسلام‌ سالک گفت: برخورد منطقی و استدلال عقلی و بامحبت با کسانی که فریب خورده اند لازم است اما با حرکت استکباری باید قاطعانه برخورد شود و عامل تضعیف اسلام در آندلس دختران کشف حجاب شده و شراب بود که عوامل سقوط مسلمانان در اروپا بودند.

وی افزود:تولید محتوا واقعیت انکار ناپذیر است چون امروز منبرهای جهان در دست سران نفاق و کفر جهانی است و ما باید این منبرها را تسخیر کنیم و راه آن فراگیری سواد فضای مجازی،استفاده از خرد جمعی و بیان آثار کثیف فضای مجازی بیگانگان به جوانان است.

وی اظهار کرد: اگر قدرت تفکر دشمن در فضای مجازی را نگیریم دشمن قدرت تفکر جوانان ما را می گیرد و دشمن قصد تسخیر اندیشه فرزندان ما را دارد و عالمان و مسوولان ما باید در این میدان حضور داشته باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: کاشان هزارو ۸۰۰ شهید برای حفظ اسلام و انقلاب اهدا کرده و اینها برای ما مسوولیت می آورد و نمی توانیم ساکت باشیم و باید از دین خدا دفاع کرده و از فرهنگی که شهید ساخته دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام‌ سالک گفت:۱۲ بهمن آغاز یک حرکت جهانی است که در بهمن سال ۱۳۵۷ با ورود حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد و ما این روز یوم الله را در سراسر کشور گرامی می داریم و این حرکت امام راحل(ره) تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه پیدا می کند.

وی افزود: قرآن در سوره محمد(ص) در آیه هفتم می فرماید «یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ » یعنی انسان ها آزاد هستند که از دین اسلام دفاع کنند و کسانی که زندان های شاه را رفتند و بعد از مدتی که به آنها مسئولیت داده نشد،ضدانقلاب شدند و با گذشت چند سال از انقلاب اسلامی مواضع خود را تغییر دادند و امروز هم عده ای سایت و رسانه علیه نظام و انقلاب درست کردند و ابراز پشیمانی از انقلابی بودن خود می کنند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی باید یا زیر چرخ های سنگین انقلاب اسلامی له شود و یا تسلیم انقلاب اسلامی شده و اسلحه خود را زمین بگذارد و راه دیگری هم ندارد و امروز استکبار جهانی به بن بست رسیده و ۱۶۵ موسسه تحقیق و پژوهش در آمریکا با هزارو ۱۰۰ نفر انسان خبیث تلاش دارند که انقلاب اسلامی را براندازی کنند و هدف دشمن در آشوب های اخیر براندازی بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: دشمن شعار داد که جمهوری اسلامی زمستان امسال را نمی بیند به لطف خدا و همانطور که امام راحل(ره) فرمودند دشمنان ما از احمق ها هستند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که محاسبات دشمن خطا بود.

حجت‌الاسلام‌ سالک گفت:چهل و چهار سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود تمامی فتنه های دشمن امروز در قله های جهانی در بعد علمی،صنعتی و اقتصادی قرار داریم.

وی افزود: صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است،هسته های مقاومت فرهنگی در دنیا تشکیل داده ایم و آثار وسیع آن مثل مقاومت لبنان،فلسطین و غیره است و تشکیل لشکر اسلام به محوریت مقام معظم رهبری است که پایه گذار این حرکت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی اظهار کرد:انقلاب اسلامی در چهل و چهار سال تحت شدید ترین فشارها بوده و شبکه نفوذ داخل کشور در همه جا در مراکز تصممی گیری نشسته اند، اکبری و محمودی نمونه ای از این افراد بودند و استکبار از افراد ضعیف الایمان سواستفاده کرده و در مراکز حساس تصمیم سازی حضور پیدا می کند و حتی در یک منطقه و اداره یک آدم می تواند جامعه ای را ناراضی کند که یا او شعور کار را نداشته و یا تسلیم جریانات بیرونی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: امروز با وجود همه مشکلات در عرصه های مختلف صاحب ابتکار و قدرت هستیم و به جهان بشریت و جهان اسلام خدمت ارائه می کنیم و قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک موضوع مهم است و ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای انتظامی و بسیج ما هم همین گونه هستند.

حجت‌الاسلام‌ سالک گفت:وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه و یاری رساندن دین خدا رمز پیروزی ملت بزرگ ایران است و وقتی امیرالمومنین(ع) در خطبه 56 نهج البلاغه رمز موفقیت را همراهی پیغمبر(ص) می داند و می گوید این کار ایمان ما را افزود و تسلیم حق شدیم و حرکت انقلابی براساس شناخت معرفت دینی انسان را در مسیر توحید و ولایت آنچنان محکم می کند که حضرت علی (ع) در خطبه 11 نهج البلاغه فرمود خشم خود را به دشمن نشان دهید و امروز باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل را محکم بگوییم.

وی افزود:عظمت ما در جهان به واسطه فرهنگ عاشورایی است و امروز با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی به آینده بسیار امیدواریم که باید وزارتخانه های ما خودتحریمی را از بین ببرند و فردا در روز قیامت از ما می پرسند که مقام معظم رهبری مطالب را به شما گفت اما شما به درستی آن را عملیاتی نکردید،بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت چهال ساله ما را ترسیم می کند و مسوولان باید این بیانیه را به خوبی خوانده و عملیاتی کنند.

وی اظهار کرد:امروز باید استعداد و لیاقت خود را در مسیر دین و ولایت به جریان بیاندازیم و مردم شریف کاشان مذهبی هستند و در همه صحنه های انقلاب حضور داشتند و امروز هم بچه های حزب اللهی کاشان نیروهای انقلابی هستند و باید قدردان خانواده شهدا،ایثارگران و جانبازان باشیم.

سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به کشور پس از ۱۵ سال تبعید و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بین ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با عنوان دهه فجر نام‌گذاری شده است و این مناسبت امسال با شعار "ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار" در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان کاشان گرامی داشته می‌شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.