تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

تهران- ایرنا- علی کیانی‌فر و سروش صالحی‌پور بازیکن و مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل تخلف در دیدار جام‌حذفی با ملوان از سوی کمیته انضباطی محروم شدند.

به گزارش ایرنا، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف رخ داده در دیدار ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی صادر شد.

بر اساس اعلام کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی به علی کیانی‌فر و سروش صالحی‌پور به ترتیب بازیکن و مدیر تیم نفت مسجدسلیمان مبنی بر تخلف بازی غیر مجاز مقابل تیم ملوان بندرانزلی از سوی کیانی‌فر و معاونت در تحقق این تخلف از سوی صالحی‌پور با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و نظر به استفاده از بازیکن مذکور در بازی با تیم ملوان، علی رغم محرومیت وی در بازی جام حذفی و ابلاغ این موضوع در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه به مدیر تیم نفت مسجد سلیمان و سایر قراین موجود در پرونده، تخلف انتسابی به نامبردگان محرز و مسلم تشخیص داده شد.

بر همین اساس مستند به بند ۷ ماده ۲۸ مقررات انضباطی و بند ۲ ماده ۶۱ این مقررات علی کیانی‌فر به سه ماه محرومت از کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و سروش صالحی‌پور به دو ماه محرومیت مذکور مطابق ماده ۳۸ مقررات انضباطی محکوم شدند.

رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف می باشد.

گفتنی است کمیته انضباطی پیش از این تیم نفت مسجد سلیمان را به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز و محروم در بازی جام حذفی مقابل ملوان، ۳ بر صفر بازنده اعلام کرده بود.

ملوان و نفت مسجد سلیمان ۲۳ دی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر هم به میدان رفتند که در این مسابقه تیم نفت با نتیجه ۳بر یک به پیروزی رسید اما در ادامه با توجه به استفاده از یک بازیکن غیرمجاز و محروم با حکم کمیته انضباطی ۳ بر صفر بازنده اعلام شد و از جام حذفی کنار رفت و ملوان به جدول بازی‌ها برگشت.