گناوه - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خدمات کیفی درمانی در شهرستان گناوه به عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش ایرنا، دکتر احمد یزدان پناه روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و برخی از خیران شهرستان گناوه افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بخش درمان از هرگونه کمکی برای اصلاح فرایندها، جذابیت و ارائه خدمت بهتر به مردم شهرستان گناوه دریغ نخواهد کرد.

وی بیان کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ۲ استراتژی تجهیزات و افزایش نیروی تخصصی و فوق تخصصی را در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌کند.

یزدان پناه بابیان اینکه نگاه تیم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نسبت به درمان جامع و استانی است افزود: در راستای تقویت زیرساخت‌های درمانی یک دستگاه سونوگرافی برای شهرستان گناوه در حال خریداری است و افزون بر این نیز دستور خرید ۲ دستگاه رادیولوژی برای بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و بیمارستان سوانح سوختگی گناوه از معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: همچنین مجوز تامین یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه اخذ شده است.

یزدان پناه اضافه کرد: در زمان حاضر تراز مالی ۲ بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی گناوه منفی است و نمی‌تواند جوابگوی خیلی از هزینه‌های خود باشند.

امام‌جمعه گناوه گفت: کمبودهایی در حوزه سلامت شهرستان گناوه وجود دارد که انتظار است با تدبیرهای تیم جوان و انقلابی مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با نگاه ویژه برطرف شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: مردم و خیرین شهرستان گناوه همیشه در کمک‌های خیرخواهانه و مؤمنانه در استان بوشهر پیشگام بوده‌اند.

وی اظهار کرد: در حوزه سلامت شهرستان گناوه داشته‌هایی دارد که نسبت به آنها شاکر هستیم اما کمبودهایی نیز وجود دارد که رفع آنها همت مجموعه مدیریتی استان را می‌طلبد.

امام‌جمعه گناوه گفت: با توجه به اینکه برخی اوقات مردم از استان‌های همجوار بیماران خود را برای مداوا به ۲ بیمارستان این شهرستان می‌آورند بنابراین حوزه سلامت شهرستان گناوه نیازمند نگاه ویژه‌ای است.

وی با تأکید بر نوسازی برخی از دستگاه‌های موجود در بیمارستان‌های شهرستان گناوه افزود: کیفیت پائین دستگاه‌های بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و تجهیزات اتاق عمل از جمله نیازهای بخش درمانی این شهرستان است که در این مسیر کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و حضور خیران حوزه سلامت لازم و ضروری است.

امام‌جمعه گناوه افزود: به طور یقین خیرین نیز همچون گذشته برای رفع کمبودها و مشکلات حوزه سلامت شهرستان گناوه در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پای‌کار حوزه سلامت هستند.