تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

با توجه به تقاضای بالا برای ثبت شرکت، و وجود افراد سودجو در این زمینه شما می توانید خودتان ثبت نام و تکمیل مدارک در سامانه را انجام دهید اما اگر در امر ثبت شرکت و امور رایانه ای ماهر نیستید به شما توصیه می شود تا طی مسیر ثبت، از مشاوره حقوقی متخصصان مجرب ثبت سفیر بهره بگیرید.

بیشتر : ثبت شرکت؛ شرایط و مراحل تاسیس شرکت با مدارک لازم(کلیک کنید)

ثبت شرکت

اگر به دنبال شروع فعالیت تجاری یا غیر تجاری هستین بهتر است قبل از شروع کار شرکت ثبت کنید

زیرا:

  • فعالیت شما به صورت قانونی انجام میشود
  • امکان دریافت وام و تسهیلات بانکی برای شما فراهم میشود
  • مخاطبان ، سازمان ها و دولت با اعتماد بیشتری با شما همکاری میکنند
  • امکان شرکت در مزایدات و مناقصه دیگر شرکت ها
  • اعطای نمایندگی برندها و شرکت‌های بزرگ به سایر شرکت‌ها
  • مبادلات تجاری با سایر شرکت‌ها و کشورها


مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها به شرح زیر است:

1. انتخاب نوع شرکتی که نیاز داری

2. تعیین شرکای شرکت یا همان سهامداران

3. مشخص کردن سرمایه اولیه شرکت

4. انتخاب موضوع فعالیت مناسب برای شرکت

5. مرحله جذاب انتخاب نام شرکت

6. تعیین چارت سمت هر عضو و مشخص کردن اختیارات و حقوق امضاء

7. آماده کردن مدارک لازم طبق چک لیست مورد نیاز اداره ثبت

8. ثبت نام آنلاین و درخواست اینترنتی

9. ارسال کردن مدارک به همراه نامه تایید نام اداره

10. مراجعه به اداره جهت امضاء و تحویل اوراق

11. پرداخت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار شرکت

ثبت شرکت

ثبت شرکت به صورت آنلاین انجام میشود و باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که کدام شرکت مناسب نیاز شما میباشد. پس قبل از شروع کسب و کار خود را بررسی کنید و منتاسب به آن شرکت را انتخاب کنید .

چه زمانی باید شرکت ثبت کنیم؟

نکته خیلی جالب که شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد این است که با توجه به تجربه ی بالای ما در زمینه ثبت شرکت ، تعداد زیاد افرادی که از ما در زمینه ثبت شرکت مشاوره گرفتن در آن زمان متوجه شده اند که اصلا نیازی برای ثبت کردن شرکت ندارند. با توجه به نبود آموزش های لازم در زمینه تجارت این عزیزان به دلیل عدم آگاهی برای ثبت شرکت و تبدیل کسب و کار خود به شخصیت حقوقی برای خود دردسرهایی را ایجاد می کنند.

پس تاکید می کنیم که حتما قبل از اقدام تحقیق کنید که اصلا ثبت شرکت برای شما مناسب است؟ آیا ضرورتی برای تبدیل کسب و کارتان به شخصیت حقوقی دارید؟ و اصلا شرکت چه زمانی ثبت می شود و از چه زمانی باید حواستان به تعهدهای حقوقی خصوصا موارد مالیاتی باشد.

ثبت سفیر بهترین موسسه ثبتی برای ثبت شرکت ، ثبت برند، کارت بازرگانی،تغییرات شرکت،اخذ رتبه

شرکت تجاری :

مطابق مقررات قانون تجارت، دارای شخصیت حقوقی مستقل از تشکیل دهندگان آن بوده و ضروری است تا مطابق مقررات مربوط به ثبت شرکت ها به ثبت رسیده و آگهی ثبت آن منتشر و برای اطلاع اشخاص ثالث اعلام گردد.

انواع شرکت تجاری:

شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی عام

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت تضامنی

شرکت نسبی

شرکت های مختلط

شرکت تعاونی

بیشتر : ثبت شرکت سهامی خاص؛ صفر تاصد شرایط و مراحل ثبت (کلیک کنید)

ثبت شرکت فوری

این به این معنا نیست که به صورت غیر قانونی کاری انجام شود. تاسیس فوری زمانی انجام می شود که امکان انجام کار شما خارج از نوبت برای موسسه فراهم باشد. اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم.

نکته مهم

تاسیس و راه اندازی شرکت های حقوقی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد. اما کافیست به اداره ثبت، اداره مالیات و دارائی، دادگاه های حقوقی و سایر مراجع مرتبط سر بزنید.

مطمئن باشید تعداد بسیار زیادی از افراد را مشاهده می کنید که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کافی حقوقی در زمان تاسیس شرکت خود در ادامه با چه مشکلاتی روبرو شده اند.

ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد. ما در ثبت سفیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم، کافیست تماس بگیرید.

ثبت برند

علامت تجاری یکی از مهمترین عناصر بازاریابی و موفقیت یک سازمان می باشد و تصویریست که سازمان یا شرکت شما را با همه ابعادش معرفی می کند و خلاصه ای از آنچه را که هستید یا می خواهید باشید را در ذهن بیننده، مشتریان، مصرف کنندگان و… ایجاد می کند..

ثبت برند ، در واقع نشانه ای است که شرکت یا سازمان شما را از رقبا متمایز می کند و همچنین معرف کالاها و خدمات ایجاد شده توسط شرکت شما می باشد.

الف)مدارک لازم برای ثبت برند حقیقی:

۱ – کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی

۲ – کپی برابر اصل جواز کسب و کار

ب ) مدرک های لازم جهت ثبت برند حقوقی:

۱ – مدارک ثبتی شرکت مانند روزنامه رسمی تاسیس شرکت، چناچنه شرکت دارای تغییرات باشد ، آگهی تغییرات شرکت،

۲ – مدرک های شناسایی آخرین مدیرعامل شرکت

۳ – کپی برابر اصل جواز

ثبت برند لاتین:

به منظور ثبت برند لاتین چه کلمه مورد نظر فارسی باشد و با فونت لاتین نوشته شود و یا این که خود کلمه ریشه لاتین داشته باشد ، تفاوتی در وجود کارت بازرگانی نیست و مستلزم اخذ و ارائه کارت بازرگانی می باشید

نکته:برند لاتین به چه برندی اطلاق میشود؟ هر نامی که در فرهنگ نامه دهخدا و یا معین مستناد معنا فارسی و یا ریشه ی فارسی نداشته باشد برند لاتین طلقی میشود و نامی که در این دو فرهنگ نامه مستند معنا فارسی داشته باشد فارسی طلقی میشود.

برای دریافت کارت بازرگانی به سایت ثبت سفیر مراجعه کنید و یا با شماره 02188548054 تماس بگیرید.

بیشتر:آموزش گام به گام ثبت برند (کلیک کنید)

ثبت برند چه مزیت هایی دارد؟

برای ثبت برند بهتر است به سایت ثبت سفیر مراجعه کنید

بعد از ثبت شدن برند شما که محصول شما را از سایر محصولات متمایز می کند باعث می شود حقوق حمایتی به شما تعلق بگیرد مثلا:

1 ـ حق بهره گیری

۲ ـ انتقال و جا به جایی برند

۳ ـ جلوگیری از استفاده دیگران

۴ ـ در صورت استفاده غیر قانونی درخواست ضرر و زیان

5- حقوق حمایتی مادی و معنوی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با

موسسه حقوقی ثبت سفیر تماس بگیرید 02188548054

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.