قصرشیرین- ایرنا- در دومین روز از بزرگداشت دهه مبارک فجر، هفت طرح عمران شهری در شهرستان گیلانغرب با ۶۴میلیارد ریال سرمایه گذاری، به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار گیلانغرب در آیین بهره برداری از این طرح ها با بزرگداشت یاد بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، افزود: این طرح ها شامل افتتاح پنج طرح آسفالت معابر شهرک های جدیدالاحداث و معابر شهر گیلانغرب در سطح ۴۰ هزار مترمربع است.

«وحید محمدی» اظهار کرد: همچنین ۲طرح دیگر شامل احداث پیاده رو و اجرای سنگفرش کنارگذر جنوبی و زیرسازی و جدول گذاری مسکن مهر ۱۲۵ واحدی در شهر گیلانغرب است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب در ادامه گفت: دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند و بزرگ برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و ضرورت دارد که برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با محوریت مردم و در راستای جهاد تبیین و نهضت روشنگری و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی انجام شود.

محمدی یادآور شد: انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار و گروه های مختلف است و این نظام به پشتوانه رای مردم و با حضور گسترده آن ها در عرصه های مختلف به سمت مسیر پیشرفت و توسعه در حرکت است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارای ۵۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

این شهرستان با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع گستره، دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه و ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق متشکل از ۲ بخش گواور و مرکزی، (شهر گیلانغرب و سرمست) ۲۰۷ روستا دارد که اکنون ۱۹۷ روستای آن دارای سکنه است.