تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

شهرری- ایرنا- هنگام ورود آیت الله رئیسی به میدان اصلی شهر ری صدای "دسته گل محمدی, به شهر ما خوش آمدی" مسیر تا حرم حضرت عبدالعظیم را پر کرد و خیابان مملو از زنان و مردانی شد که به استقبال رئیس جمهور آمده بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا, آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه پس از بازدید از طرح های اقتصادی و عمرانی شهرری, در حالی در جمع مردم غیرتمند حاضر شد که شهروندان بسیاری از اقصی نقاط شهرستان برای استقبال و دیدار با رئیس جمهور در مسیر ورود به حرم عبدالعظیم حسنی گرد هم آمده بودند.

مسیر ۵۰۰ متری میدان اصلی شهرری تا حرم عبدالعظیم حسنی(ع) که از ساعات پیش از ظهر شاهد حضور گروه های مختلف شهروندان بود, با ورود خودروی آیت الله رئیسی مملو از فریادهای " دسته گل محمدی, به شهر ما خوش آمدی" شد.

رئیس جمهور در دومین روز از دهه فجر چهل و چهارم انقلاب اسلامی به شهرری آمد تا ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی, در جمع مردم حاضر شود و از نزدیک با اهالی شهرری سخن بگوید.

مردم شهرری آمده بودند تا همراهی و دلبستگی خود با نظام و دولتمردان را به نمایش بگذارند, مردمی که با وجود درک همه سختی های شرایط موجود, همچنان پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

خودروی حامل رئیس جمهور در حالی از میان انبوه مردم عبور می کرد که بسیاری برای ملاقات از نزدیک. خود را به خودرو می رساندند, عده ای از شهروندان نیز در دست خود پرچم های کوچک کشور و تصاویری از رئیس جمهور را داشتند.

عده زیادی از شهروندان نیز در تلاش بودند تا در کنار خودروی حامل رئیس جمهور خود را به حرم عبدالعظیم حسنی برسانند. عده ای نیز گل در دست داشتند و سعی می کردند تا آن را بر روی خودروی حامل رئیس جمهور بگذارند.